دات نت نیوک
X

خدمات مشاوره در منزل

مشاور تغذیه در منزل

رتبه بندی این مطلب:
4.7

دریافت برنامه تغذیه مناسب از مشاوره تغذیه در منزل

بسیاری از افرادی که به بیماری‌هایی مانند دیابت، نقرس، فشار خون، سنگ کلیه، پوکی استخوان و غیره مبتلا می‌باشند نیاز به رعایت یک رژیم غذایی دقیق و منظم هستند که طبق این رژیم باید وعده‌های غذایی سالمی را مصرف کنند. امروزه افراد به دلیل کهولت سن و ناتوانی جسمی، میزان و شیوه تغذیه برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و افراد باید به تغذیه خود اهمیت بدهند تا دچار بیماری های جبران ناپذیری نشوند.

مرکز ندای سلامت با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان آماده ارائه خدمات در زمینه‌های پزشکی میباشد و شما براحتی می‌توانید بعد از مشاوره‌های لازم درباره مشکل خود به صورت رایگان درخواست پزشک متخصص و یا خدمات مورد نظر را داشته باشید. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و بصورت 24 ساعته با شماره‌های ندای سلامت تماس بگیرید و درخواست مشاوره تغذیه در منزل را داشته باشید. متخصصان تغذیه پس از دریافت اطلاعات بیمار از مرکز در کمترین زمان خود را به بیمار می‌رسانند و برنامه غذایی مناسب با وضعیت فرد را برای او مشخص می‌کنند و در دوره ای بیمار را زیر نظر دارد که تمام برنامه‌های غذایی را رعایت کرده و نتیجه مطلوبی بگیرد.

برای دریافت مشاوره مربوط به خدمات یا پزشک متخصص تغذیه میتوانید به‌صورت شبانه روزی با شماره : 28111066-021 به‌صورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید

مشاور تغذیه چه نقشی در سلامت شما دارد ؟

همانطور که میدانید تغذیه مناسب تاثیر زیادی در سلامت انسان دارد و به همین دلیل تعداد زیادی از مردم تغذیه مناسبی را رعایت نمی‌کنند و نمی‌دانند که برنامه درست را از چه کسی دریافت کنند مشاور تغذیه تمام بیماری‌های فرد را بررسی می‌کند و یک رژیم تغذیه سالم برای فرد تعیین می‌کند. در بیشتر مواقع بیمار‌‌ی‌هایی که شما از آن رنج می‌برید به دلیل عادات غذایی نادرست می‌باشد که با رعایت آن ها می‌توانید سلامت خود را ثابت کنید. همچنین تغذیه درست و سالم در کودکان باعث رشد بهتر سریعتر و افزایش هوش کودکان می‌شود، پس با مشاوره با یک متخصص تغذیه خوب می‌توانید بهترین و سالم‌ترین مواد غذایی را برای کودکان تان تهیه کنید.

 

مشاور تغذیه با رژیمی ک به شما می‌دهد باعث میشود که شما بیشتر به خانواده نزدیک شوید و رژیم غذایی شما طبق چیزی است که در خانواده مصرف می‌شود پس نگران مواد مصرفی برای رژیم خود نباشید. نکته مهم در رعایت رژیم عدم مصرف داروهای شیمیایی می‌باشد و شما طی درمان نباید به هیچ عنوان بدون دستور پزشک متخصص تغذیه دارو های شیمیایی مصرف کنید. شما با دریافت یک رژیم سالم و رعایت درست آن می‌توانید نتیجه دلخواه خود را بگیرید و اگر تمام موارد را رعایت کنید مشکلاتی مانند ریزش مو و شل شدن پوست بدن را ندارید. اگر شما مشکل اضافه وزن، مشکلات معده، سو تغذیه و غیره داشته باشید می‌توانید براحتی با دریافت یک رژیم غذایی مناسب آنها را برطرف کنید و به سلامت کامل برسید.

 

مشخصات یک متخصص تغذیه

شما با جستجو کلمه متخصص تغذیه در اینترنت تعداد بسیار زیادی از دکترها و رژیم‌های غذایی را دریافت می‌کنید اما آیا می‌دانید که کدام یک از آنها معتبر می‌باشد یا نتیجه درست را از آنها دریافت می‌کنید. بعضی از آنها ممکن است از شما خیلی دور باشد و نتوانید زمان و هزینه زیادی برای رسیدم به مطب آنها صرف کنید به همین دلیل می‌توانید براحتی بهترین متخصص تغذیه را در منزل داشته باشید و دیگر نگران زمانی که برای رفتن به مطب می‌گذارید نباشید. زمانی که شما به متخصص تغذیه مراجعه می‌کنید باید مشخصات کامل را به او بدهید تا او بتواند با توجه به فعالیت بدنی شما رژیم غذایی درستی را تعیین کند. همچنین باید سوالاتی درباره سوابق بیماری  و سبک زندگی فرد اطلاعات کامل را داشته باشد. به این نکته توجه کنید که رژیمی که برای شما تعریف می‌شود مخصوص خودتان می‌باشد و شما نمیتوانید این رژیم را به فرد دیگری پیشنهاد کنید. متخصصان تغذیه ندای سلامت با داشتن مدرک معتبر در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند تا به سلامت کامل برسید.

 شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-02 تماس بگیرید و مشخصات مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

Print

تعداد نمایش ها (6640)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x