دات نت نیوک
X

خدمات پرستاری از کودک در منزل

با 7 روش هزینه‌های پرستار کودک را کاهش دهید

رتبه بندی این مطلب:
5.0

شاید مهم ترین مسئله برای برخی از والدین در خصوص استخدام پرستار کودکهزینه آن باشد به همین دلیل باید به دنبال پرستاری مقرون به صرفه باشید. با کمی تحقیق و بررسی شما می‌توانید راه‌های بسیاری برای صرفه جویی در هزینه‌ها پیدا کنید. ما در این مقاله قصد دارین 7 روش برای پیدا کردن یک پرستار قابل اعتماد و کار بلد برای شما معرفی کنیم تا بتوانید با فهمیدن این راه‌ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

1. بررسی بودجه
در ابتدا شما باید بررسی کنید چه مقدار بودجه در نظر دارید و چه مبلغی برای این کار کنار گذاشتید. زمانی که محاسبه مالی انجام شد آنوقت می‌توانید با توجه به شرایط اقدام به استخدام پرستار کودک کنید. شما باید بطور دقیق این کار را انجام دهید و تمام هزینه‌هایی که ممکن است به فکرتان نرسد هم در نظر بگیرید. 


2. هرچه زودتر شروع کنید بهتر است

بهتر است هرچه سریعتر اقدام به این کار کنید زیرا در تابستان اکثر خانواده‌ها به دنبال پرستار هستند و تمام پرستاران با تجربه در این مدت استخدام می‌شوند به همین دلیل باید هرچه زودتر در جستجوی پرستار کودک با شرایط مالی و دیگر باشید.

3. مشکل خود را با مرکز نگهداری از کودک در جریان بذارید
مراکز نگهداری از کودک شروع به شناختن مشکلاتی که پدر و مادر در پرستاری از کودکان خود با آن مواجه می شوند، می‌کنند و آنها در حال ایجاد مزایایی برای کمک به کارکنان خود هستند. کارفرمای شما چه مزایایی در این زمینه ارائه می دهد؟ در برخی از حرفه ها، بازپرداخت پرستاری از کودکان را برای والدین شاغل ارائه می دهند. با بخش منابع انسانی خود گفتگو کنید چرا که در اینصورت از این مزایا استفاده کرده و آن ها را از دست نمی دهید.

برای دریافت مشاوره های مربوط به انتخاب پرستار کودک میتوانید به صورت شبانه روزی

با شماره : 28111066-021 تماس حاصل فرمایید و رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

 

4. پرستار روزانه را برای نگهداری از کودک خود انتخاب کنید
نگهداری روزانه کودک اغلب یک گزینه مقرون به صرفه تر از استخدام یک پرستار بچه برای پرستاری تمام وقت از کودکان است، و هنوز هم می تواند یک محیط مناسب برای کودک فراهم کند. جستجو کنید و جایی را انتخاب کنید که متناسب با نیازها، برنامه و بودجه شما باشد. به این نکته توجه داشته باشید که اگر برنامه شما نامنظم است و شما اغلب تا آخر وقت کار میکنید، یک پرستار بچه برای شما به صرفه تر و بهتر از پرستاری های روزانه دارای برنامه منظم است.

5. پیدا کردن مرکز پرستاری با قیمت مناسب
قیمت گذاشتن بر روال و ساعت کار پرستار برعهده مرکز پرستاری می‌باشد و شما موظف هستید هزینه‌ی پیشنهادی برای این پرستار را تقبل کنید پس بهتر است دنبال مرکز پرستاری باشید که از لحاظ هزینه برای شما به صرفه باشد.

6. استفاده از پرستار کودک در منزل
اگر مرکز نگهداری کودک شما دارای یک برنامه پرستاری روزانه‌ی در محل است، بدین ترتیب می توانید در هزینه ای که می پردازید صرفه جویی کنید، در حالی که شما یک نظم دهنی هم خواهید داشت. به طور کلی، پرستاری در محل مقرون به صرفه تر از پرستاری روزانه است فرزندان شما هم در نزدیکیتان هستند.


7. برنامه پرستار کودک را با دوستان خود در اشتراک بذارید

اگر شما دوستانی دارید که به دنبال پرستاری از کودک هستند، با هم هماهنگ باشید و پرستار کودکانتان را بین خود به اشتراک بگذارید. یک پرستار کودک برای نگهداری از هر دو مجموعه از کودکان استخدام کنید و هزینه ها را بین خود تقسیم می کنید.


شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را از ما درخواست کنید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

Print

تعداد نمایش ها (2425)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x