دات نت نیوک
X

خدمات پزشک در منزل

اعزام پزشک متخصص قلب در منزل

رتبه بندی این مطلب:
4.5

مزایا خدمات پزشک متخصص در منزل

امروزه با افزایش هزینه‌های بیمارستان و نگهداری بیمار در آن محیط، اکثر مردم در انتظار نوبت‌های شلوغ بیمارستان دولتی منتظر میمانند تا نوبت به آنها برسد و یا در بیمارستان‌های خصوصی باید هزینه‌های زیادی را برای درمان پرداخت کنند. مرکز ندای سلامت آماده خدمت در زمینه‌های پزشکی می‌باشد و شما براحتی می‌توانید پزشک مورد نظر خود را به منزل بیاورید. امروزه با آلوده شدن هوا و مواد غذایی نا مرغوب اکثر افراد مخصوصا افراد مسن دچار بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شوند که برای بهبود بیماری خود باید عمل های قلب انجام دهند تا رگ های قلب باز شود. هنگامی که یکی از اعضای خانواده خود دچار حمله قلبی شد شما اصلا نگران نباشید و سعی نکنید مریض را جابجا کنید زیرا در اکثر موارد فرد بیمار دچار سکته قلبی می‌شود،  بدنش قفل می‌کند. شما کافیست در چنین شرایطی که قرار گرفتید هر زمان از شبانه روز با مشاوران مرکز ندای سلامت تماس بگیرید و پس از راهنمایی و مشاوره در جهت وضعیت بیمار، درخواست پزشک قلب در منزل را داشته باشید. پزشک قلب پس از اطلاع از مرکز با خانواده بیمار تماس می‌گیرد تا اعضای خانواده از شرح حال بیمار را برای پزشک متخصص قلب مشخص کنند تا در صورت لازم پزشک قلب لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای معاینه بیمار را با خود ببرد. 

خدمات ندای سلامت در زمینه‌های پزشکی باعث شده تمام هزینه‌ها و زمان اضافی در بیمارستان کاهش پیدا کند و شما به‌راحتی می‌توانید در هر زمینه که مشکل دارید یا بیمار بودید، پزشک متخصص مورد نظر را به منزل ببرید و به این فکر نباشید که در بیمارستان بیشتر به شما رسیدگی خواهد شد و پزشک متخصص در منزل از تجهیزات لازم برای درمان شما مجزا نمی‌باشد. مرکز ندای سلامت با مجوز رسمی از مراکز بهداشت و درمان در هر ساعت از شبانه روز آمادگی لازم را خواهد داشت که در تمام زمینه‌های پزشکی خدمات بالایی بدهد.

 

برای دریافت مشاوره‌های مربوط به انتخاب پزشک قلب در منزل می‌توانید به‌صورت شبانه روزی

 با شماره : 28111066-021 تماس حاصل فرمایید و رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

خدمات گرفتن نوار قلب در منزل

یکی از راه‌های تشخیص و درمان سریع بیماری‌های قلبی گرفتن نوار قلب می‌باشد که پزشک قلب در منزل می‌تواند با استفاده از تجهیزات لازم نوار قلب بیمار را تهیه کند. با استفاده از نوار قلب، پزشک متوجه می‌شود که قلب بیمار تا چه میزان دچار گرفتگی شده است. همچنین پزشک قلب با استفاده از نوار قلب قابلیت تشخیص حمله‌های قلبی که تا کنون برای بیمار اتفاق افتاده هم تشخیص می‌دهد. با استفاده از نوار قلب می‌توان بررسی کرد که ضربان قلب فرد بیمار تا چه میزان طبیعی است و هر انسانی با شرایط سنی که دارد، استاندار متفاوتی برای ضربان قلب وجود دارد. اگر این استاندارد تا همچین حدی رعایت نشود فرد دچار بیماری‌های قلبی می‌شود.

نوار قلب یکی از روش‌های ارزان قیمت و بدون درد برای تشخیص بسیاری از بیماری‌های قلبی می‌باشد. پزشک قلب ممکن است از نوار قلب برای بررسی سابقه سکته قلبی، بیماری‌های دریچه قلبی، نقص‌های قلبی، بی نظمی در ضربان قلب و تشخیص رگ‌هایی که در اثر گرفتگی قلب بسته شده بتوانند مشکل فرد را بطور کامل برطرف کند. همچنین اگر بیمار شما درد شدیدی در ناحیه قلب نداشته و درد آن بصورت جزئی می‌باشد می‌توانید با مرکز ندای سلامت تماس بگیرید و درخواست پرستار را داشته باشید زیرا پرستار به انجام این امور مسلط می‌باشد و میتوان نوار قلب گرفته شده را به پزشک قلب نشان داده و نتیجه را برای بیمار ارسال می‌کند. در صورتی که وضعیت بیمار خیلی حاد نباشد پزشک قلب میتواند با تجویز دارو‌های مخصوص به بهبود بیمار کمک کند اما اگر وضعیت بیمار بگونه ای بود که دچار حمله شدید قلبی شده باشد و نیاز به عمل قلب بود، آنگاه لازم است پزشک قلب با مرکز تماس گرفته و درخواست آمبولانس را بدهد که سریعا بیمار را به بیمارستان منتقل کنند.

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021تماس بگیرید و درخواست خدمات مورد نظر خود را بدهید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

Print

تعداد نمایش ها (6556)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x