دات نت نیوک
X

خدمات پزشک در منزل

ویزیت پزشک عمومی در منزل

رتبه بندی این مطلب:
4.3
<dir="rtl" style="text-align: justify;">یکی از خدمات ارائه شده توسط مرکز ندای سلامت اعزام پزشک عمومی در منزل می‌باشد. امروزه بسیاری از مردم به دلیل مشغله‌های کاری و فکری و همچنین شلوغی و ترافیک سنگین خیابان‌ها توانایی رفت و آمد به بیمارستان را ندارند و ترجیح می‌دهند که روند درمان خود یا اطرافیان را در منزل سپری کنند. ویزیت پزشک عمومی در منزل از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید به روند فعالیت بهبودی، سرعت بدهید. در صورتی که بیمار به هر دلایلی توانایی راه رفتن و حرکت کردن از جای خود را ندارد و یا ممکن است در هنگام حرکت کردن آسیب جدی‌تری به او وارد شود، در چنین مواقعی شما می‌توانید پزشک را به منزل بیاورید تا هم سریعتر به نتیجه برسید هم از روند بهبود بیمار در منزل اطلاع داشته باشید.

معمولا افرادی که توانایی رفتن به بیمارستان را ندارند شامل افرادی که سکته مغزی، کهولت سن، شکستگی برخی از نقاط بدن را تجربه کرده اند و نمی‌توانند زمان زیادی را برای رفتن به بیمارستان یا مراکز درمانی را در نظر بگیرند. مرکز ندای سلامت به بیمارانی که قابلیت جابجایی و خروج از منزل را ندارند خدماتی را ارائه میکند که بیمار میتواند به راحتی زیر نظر پزشک به ویزیت در منزل بپردازد. شما در زمانی که احساس کردید به پزشک نیاز دارید، میتوانید با مرکز ندای سلامت در هر ساعت از شبانه روز و یا حتی ایام تعطیلی تماس حاصل فرمایید و مشکلات خود را با مشاوران ندای سلامت در میان بگذارید. تیم پزشکی ندای سلامت با کادری مجرب و پیشرفته پس از دریافت اطلاعات لازم از طرف بیمار به محل مورد نظر اعزام می‌شوند تا در کمترین زمان بتوانند نقش مهمی در بهبود فرد بیمار داشته باشند.

برای دریافت مشاوره های مربوط به انتخاب پزشک عمومی در منزل میتوانید به صورت شبانه روزی

 با شماره : 28111066-021 تماس حاصل فرمایید و رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

 

مزایای استفاده از خدمات پزشک عمومی در منزل

پزشک عمومی در منزل از مزایای زیادی برخوردار می‌باشد که بیماران می‌توانند براحتی و بدون هزینه‌های اضافی دوره درمان خود را در منزل و کنار افراد خانواده سپری کنند. اکثر مردم فکر می‌کنند که برای درمان بیماری‌ها لازم است فقط به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی رجوع کنند اما باید بگیم که این فکر کاملا اشتباه است و بیماران می‌توانند بدون اینکه برای رسیدگی به امور درمانی در بیمارستان، هزینه‌های زیادی را تقبل کنند درمان خود را در منزل زیر نظر بهترین پزشکان انجام دهند.

پزشک عمومی در منزل

پزشک عمومی در منزل شامل خدمات درمانی عمومی بدن می‌باشد و اگر بیمار نیاز به پزشک متخصص داشت بلافاصله بعد از معاینه از طرف پزشک عمومی ارتباطی با مرکز ندای سلامت برقرار می‌شود و پزشک عمومی درخواست پزشک متخصص را برای بیمار می‌دهد .همچنین بیمار شما در محیط منزل احساس امنیت بیشتری را میکند و دیگر استرس بیمارستان را ندارد .از مهم‌ترین فواید اعزام پزشک عمومی در منزل این است که شاید ممکن باشد مدت زیادی را در بیمارستان سپری کند و همانطور که می‌دانید محیط بیمارستان پر از عفونت‌های بیماران دیگر میباشد پس شما در منزل از این مطمئن هستید که در منزل چنین عفونت‌هایی وجود ندارد و شما سریعتر بهبود پیدا می‌کنید.

 

در مرحله اول زمان که پزشک عمومی وارد منزل می‌شود فرد بیمار را ویزیت می‌کند و تمام اطلاعات لازم در زمینه شرح حال بیمار از او می‌پرسد اگر با فهمیدن این اطلاعات بتواند فرد بیمار را در جهت بهبود کمک کند که هیچ اما اگر ندانست که علایم بیمار شامل چه مریضی‌هایی میشود با مرکز ندای سلامت تماس گرفته و درخواست پزشک متخصص را برای بیمار می‌دهد. در مرحله بعدی زمانی که پزشک عمومی توانست با توجه به اطلاعات لازم بیماری فرد را تشخیص دهد باید بیمار را معاینه کرده و دارو‌های لازم برای بیمار را بصورت نسخه برای آن بنویسید و خدمات تزریق سرم یا آمپول را برای بیمار انجام دهد. همچنین اگر بیمار به هر دلیلی توانایی خروج از منزل برای تهیه دارو را نداشت پزشک عمومی می‌تواند با درخواست از مرکز داروهای مورد نیاز برای بیمار را درخواست کند .

 

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و درخواست خدمات مورد نظر خود را بدهید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

</dir="rtl">
Print

تعداد نمایش ها (8214)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x