دات نت نیوک
X

خدمات پرستاری از کودک در منزل

با پرستار کودک با چه تکنیکی مصاحبه کنیم؟

رتبه بندی این مطلب:
5.0

برای پیدا کردن یک پرستار خوب اگر لازم باشد باید زمان زیادی بذارید. یافتن یک پرستار با تمام ویژگی‌های خوب ارزش جستجو را دارد. ما با همراه باشید تا بگوییم از تکنیک‌هایی استفاده کنید تا بهترین پرستار را برای کودک خود استخدام کنید. 

برای دریافت مشاوره‌های مربوط به انتخاب پرستار کودک می‌توانید به‌صورت شبانه روزی
با شماره : 28111066-021 تماس حاصل فرمایید و رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید

در اولین مرحله به دنبال چه چیزهایی در پرستار کودک باشیم؟

ظاهر مناسب: این موضوع درست است که یک کتاب را از جلدش قضاوت نمی‌کنند. اما کودک شما با او ارتباط دارد و باید از پرستار احساس رضایت داشته باشد. هرچقدر پرستار کودک از خود بیشتر مراقبت کند، می‌توان پیش بینی کرد که از کودک هم می‌تواند مراقبت کند. 
داشتن رابطه خوب با کودک شما: هنگام مصاحبه کودک باید حضور داشته باشد تا شرایط جدید را شاهد باشد. آیا متقاضی صبور، مراقب و با دقت به نظر می‌رسد؟ آیا با نگه داشتن و بازی با کودک شما راحت است؟  ممکن است این سوالات را از خود بپرسید که به نظر معیارهای مهمی هم هستند اما شما تا او را در کنار فرزند خود و در حین کار ندیدید، نمی‌توانید قضاوت کنید که ممکن است چگونه کار کند. اما از همه مهم‌تر این است که پرستار کودک چگونه می‌تواند به این شرایط رسیدگی کند و بتواند مدریت خوبی داشته باشد.
سوالات مناسب بپرسید: پرسیدن سوالات دقیق و مناسب موضوع روش دیگری برای ارزیابی و انتخاب پرستار کودک می‌باشد. ممکن است برعکس این قضیه اتفاق بی‌افتد پرستار از شما سوالاتی را بپرسد مانند "آیا کودک شما زیاد گریه می‌کند؟" این سوال نشان دهنده این است که پرستار هنوز به رفتارهای طبیعی کودکان عادت نکرده و تجربه لازم برای نگهداری از یک کودک را ندارد. اما سوالات دیگر مانند زمان غذا خوردن، حمام و خواب کودک می‌تواند به کیفیت نگهداری پرستار کمک کند.
سوالاتی که باید بعد از مصاحبه از خودتان بپرسید: اگر بعد از مصاحبه با پرستار کودک احساس رضایت نکردید، پس تا اخرهم نمی‌توانید با این موضوع کنار بیاید. حداقل احساسات اولیه خودتان را پس از انجام مصاحبه یادداشت کنید. از خودتان بپرسید: 
آیا از لحاظ هوشی پرستار خوبی بود ؟ شما با برخورد اول می‌توانید تشخیص دهید که پرستار از لحاظ هوشی چقدر مهارت بالایی دارد و این نکته مهمی برای انتخاب یک پرستار کودک مناسب است. این گزینه باید در لیست خصوصیات انتخاب پرستار کودک شما قرار بگیرد. همچنین پرستار با هوش خلاقیتی باید بتواند به شیوه‌های مختلفی برای متاب خواندن و سرگرم کردن کودک شما استفاده کند.
آیا خودتان باهم رابطه خوبی برقرار کردید ؟ لازم نیست زیاد هم با پرستار کودک صمیمی شوید. اما برای اینکه این ارتباط در مورد مسائل مهم کودک شما برقرار شود، مهم است. رای اینکه این ارتباط به خوبی برقرار شود، لازم است که همواره با پرستار کودک در تماس باشید، بنابراین یک پرستار کودک خوب باید همان میزان که با کودک شما راحت است با خود شما هم راحت باشد. 


شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را از ما درخواست کنید و به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

Print

تعداد نمایش ها (2204)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x