دات نت نیوک
X

خدمات پزشک در منزل

پزشک متخصص در منزل

رتبه بندی این مطلب:
4.4

ویزیت پزشک متخصص در منزل

با پیشرفت روز افزون در زمینه پزشکی و افزایش جمعیت باعث شده افراد زمان زیادی را در شلوغی خیابان‌ها سپری کنند و در طول شبانه روز تمام وقت‌شان به کار کردن صرف می‌شود و مشغله کاری به آنها اجازه رفتن به بیمارستان یا مراکز درمانی را نمی‌دهد. به همین دلیل افراد نیازمند ویزیت پزشک متخصص در منزل می‌باشند که در کمترین زمان به درمان فرد کمک کند. گاهی افراد توانایی رفتن به مراکز درمانی را ندارند و از دریافت خدمات پزشک متخصص محروم می‌باشند به همین دلیل نیازمند خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل می‌باشند. با استفاده از خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل افراد دیگر لازم نیست در بیمارستان ها منتظر نوبت باشند و زمان زیادی را در صف های طولانی سپری کنند و فرد ساعت‌های زیادی در ترافیک و شلوغی منتظر نمی‌باشد و خیلی راحت با یک تماس می‌تواند پزشک متخصص را به منزل بیاورد.

برای دریافت مشاوره‌های مربوط به انتخاب پرستار سالمند در منزل می‌توانید به‌صورت شبانه روزی 

با شماره : 28111066-021 تماس حاصل فرمایید و رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

 

خدمات پزشک متخصص در منزل

پزشک متخصص در منزل شامل خدمات پزشکان بیهوشی (ICU)، ریه، گوارش، عفونی، داخلی، قلب، مغز و اعصاب و غیره می‌باشد که می‌تواند به کاهش هزینه‌های درمانی و دوره نقاهت به توانبخشی افراد کمک کند. بسیاری از افراد سالمند به علت کهولت سن یا هر دلیل دیگری توانایی رفتن به بیمارستان یا مراکز درمانی را ندارند و ترجیح می‌دهند از خدمات پزشکی در منزل استفاده کنند.

 مرکز ندای سلامت با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان آماده خدمت رسانی در زمینه پزشکی در منزل می‌باشد و شما کافیست با شماره های ندای سلامت تماس گرفته و بعد از مشاوره به‌صورت رایگان درخواست پزشک متخصص یا خدمات مورد نظر را داشته باشید. پزشکان متخصص ندای سلامت پس از دریافت اطلاعات بیمار از طرف مرکز با خانواده بیمار تماس می‌گیرد و از شرح حال بیمار از آنها سوال می‌پرسد تا در صورت لزوم وسایل و تجهیزات مورد نیاز را با خود ببرند.

پزشک متخصص وظیفه دارد در سریع ترین زمان ممکن خود را به بیمار برساند و او را معاینه کند. در صورت لازم پزشک متخصص باید نسخه ای از داروهای بیمار را برای او نوشته و اگر بیمار توانایی تهیه دارو را نداشته باشد از طرف مرکز، داروهای لازم را درخواست کند. همچنین اگر بیمار سرم یا آمپول تزریقی داشت پزشک متخصص باید خدمات مورد نیاز در این زمینه را به بیمار داشته باشد.

برای بیماری‌های مختلف پیش کدام پزشک متخصص برویم؟

شما معمولا هر دچار هر مشکلی می‌شوید از پزشک عمومی وقت می‌گیرید و فکر می‌کنید پزشک عمومی تمام مشکلات و بیماری‌های شما را تشخیص می‌دهد اما اگر اینطور بود پزشک متخصص دیگر وجود نداشت. هر پزشک در یک زمینه‌ای تخصص لازم را دارد و شما باید بدانید که اگر در هر کدام از قسمت‌های بدن دچار درد یا مشکل شوید به کدام پزشک مراجعه کنید. البته درمان بعضی از بیماریها بین تخصصهای مختلف پزشكی مشترك است اما وقتی با سختی از متخصصی وقت می‌گیرید و هفته‌ ها برای دیدنش منتظر می‌مانید، شنیدن این جمله كه «باید شما را به یكی از همكارانم معرفی کنم» قطعا آزار‌دهنده به نظر خواهد رسید. انواع بیماری ها که هرکدام  برای درمان پزشک متخصص خود را نیاز دارد، عبارتند از:

1.    فوق تخصص گوارش و كبد: پزشک مربوط به این تخصص به بررسی و درمان بیماری‌های دستگاه گوارش، كبد و پانكراس؛ آندوسكوپی؛ كولونوسكوپی و می‌پردازد.

2.    فوق تخصص كلیه:درمان و تشخیص بیماری‌های داخلی كلیه و همچنین انجام و آماده‌سازی بیماران برای پیوند كلیه و دیالیز.

3.    فوق تخصص روماتولوژی: شناخت و درمان اختلالات مربوط به مفاصل.

4.    فوق تخصص غدد: شناخت و درمان بیماری‌های غدد، تیروئید، دیابت، چاقی، اختلالات چربی خون، اختلالات قائدگی و پرمویی، بیماری‌های متابولیك و ارثی، كوتاهی قد و اختلال رشد، كمبود وزن در كودكان، بلوغ زودرس و دیررس، بیماری‌های غدد جنسی و دستگاه تناسلی، بیماری‌های غدد هیپوفیز، تعیین جنسیت و ایهام تناسلی و بیماری‌های غدد فوق كلیوی به این گروه از پزشكان مربوط می‌شود.

5.    فوق تخصص قلب و عروق: درمان بیماری‌های قلب و عروق خونی، انجام آنژیوگرافی، اكو و نیز تعیین موارد لازم برای عمل جراحی قلب به این گروه از پزشكان مرتبط است.

6.    فوق تخصص ریه: بررسی و درمان اختلالات مربوط به شش‌ها و سایر اجزای دستگاه تنفسی برعهده این پزشكان است.

7.    فوق تخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری: تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌های عفونی، تب‌دار و واگیردار.

 

 

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و درخواست خدمات مورد نظر خود را بدهید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

Print

تعداد نمایش ها (11578)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x