دات نت نیوک
X

خدمات فیزیوتراپی در منزل

ارائه خدمات پاراکلینیکی در منزل

رتبه بندی این مطلب:
4.1

با افزایش رشد جمعیت و شلوغی، شما باید زمان زیادی را صرف کنید تا بتوانید با وجود آلودگی هوا و خیلی از مشکلات دیگر که ممکن است سر راه شما قرار بگیرد خود را به مراکز درمانی یا بیمارستان برای درمان برسانید. البته این فقط بخشی از طول درمان شما می‌باشد. همچنین صف‌های طولانی نوبت دهی و هزینه‌های بستری بیمار در بیمارستان باعث شده یکی از مهم ترین مشکلات خانواده‌ها این موضوع باشد. همچنین اکثر مردم فکر می‌کنند که اگر طول درمان خود با اعضای خانواده را در بیمارستان سپری کنند خیلی بهتر است اما باید بگوییم که این فکر کاملا اشتباه است زیرا بیمار ممکن است در بیمارستان دچار عفونت ها و مریضی های دیگری شود که گاه جبران ناپذیر خواهد بود. شما می‌توانید با برداشتن تلفن در هر ساعت از شبانه روز با مرکز ندای سلامت تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن پزشک را به منزل بیاورید.

خدمات پاراکلینیکی در منزل ندای سلامت به صورت تخصصی و در منزل شما در تمام ساعات شبانه روزی انجام می‌شود و شامل چکاپ و نمونه گیری آزمایشی در منزل، فیزیوتراپی، سرم تراپی، اکسیژن تراپی، فوتوتراپی، ماساژ درمانی، سونداژ، سوند معده، انواع تزریقات و اعزام آمبولانس با کادری مجرب می‌باشد.

  

برای دریافت مشاوره مربوط به انتخاب پزشک یا خدمات مورد نظر میتوانید به‌صورت شبانه روزی

با شماره : 28111066-021 به‌صورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید

خدمات پاراکلینیکی بطور کلی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، سنجش تراکم استخوان، سنجش گازهای خون، فیزیوتراپی، نوار قلب، تدارکات جراحی و یورودینامیک می‌باشد که دو بخش آزمایشگاه و رادیولوژی شامل خدمات متفاوتی می‌باشند.

بخش آزمایشگاه:

·       آزمایشگاه کنترل کیفی

·       انگل شناسی

·       ایمونو سرولوژی

·       بانک خون

·       بیوشیمی

·       پاتولوژی

·       تجزیه ادرار

·       خون شناسی

·       پسیکولوژی

·       میکروب شناسی

بخش رادیولوژی:

·       آنژیوگرافی

·       م. آر. آی

·       رادیوگرافی

·       سونوگرافی

·       سی تی اسکن

·       فلوروسکوپی

·       ماموگرافی

 

 

سرم تراپی در منزل به چه صورت انجام میشود؟

قسمت بیشتر بدن از آب تشکیل می‌شود که فضای داخلی سلولی و اطراف آن فضای خارجی سلول می‌باشد. فضای بیرونی سلول شامل رگ‌های خونی می‌شود و از دست دادن مقدار زیادی از آب بدن باعث ایجاد مشکلات شدید در بیمار می‌شود. در مواردی که بیمار به دلیل مسمومیت و ضعف بدنی دچار کاهش مایعات در بدن شود نیازمند تزریق سرم های مخصوص می‌باشد که سریعا مایعات از دست رفته بدن با استفاده از سرم تراپی جبران شود. شما در هر زمانی که نیاز به خدمات سرم تراپی در منزل بودید کافیست با شماره های ندای سلامت تماس گرفته و بعد از مشاوره در مورد مشکل خود درخواست پزشک یا خدمات مورد نظر را داشته باشید.

خدمات سونداژ برای بیمار

در اولین مرحله سونداژ به معنی لوله‌های باریک و انعطاف پذیر برای استفاده خاص می‌باشد و از این لوله‌ها برای کارگذاری در مجاری ادرار استفاده می‌شود همچنین برای بیمارانی که هوشیاری کامل ندارند و برای بیمارانی که توانایی کنترل ادرار ندارند و یا نیاز به اندازه گیری مایعات خروجی از بدن هستند کاربرد دارد.

کاربردهای لازم برای استفاده از سونداژ برای بیمار:

۱نمونه برداری از ادرار بیمار برای بررسی آزمایشگاهی مثل بررسی عفونت

۲- تخلیه مثانه زمانی که فرد قادر به انجام آن نباشد و یا عمل جراحی برای بیمار ضروری باشد

۳- کنترل نحوه عملکرد کلیه‌ها در طی عمل جراحی و مدتی که فرد در بیمارستان بستری است

۴- کنترل تعادل مایعات(ورودی و خروجی) در طی دوران بیماری

۵- خالی نگداشتن مثانه در طی عمل جراحی

 

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021تماس بگیرید و مشخصات مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

Print

تعداد نمایش ها (6168)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x