دات نت نیوک
X

خدمات فیزیوتراپی در منزل

خدمات استفاده از نوار قلب در منزل

رتبه بندی این مطلب:
4.4

امروزه پیشرفت چشمگیری در زمینه پزشکی و درمانی رخ داده است که باعث افزایش خدماتی برای افراد شده و بیمارانی که توانایی جابجایی را ندارند بسیار از این خدمات استقبال کرده‌اند. یکی از این خدمات گرفتن نوار قلب در منزل می‌باشد. در دنیای امروزی اکثر افراد وقت خود را در منزل یا محل کار سپری می‌کنند به همین دلیل نیاز به خدمات پزشکی، افزایش یافته است. همچنین مردم برای رفتن به مراکز پزشکی زمان زیادی را باید در روز برای انجام این امور مصرف کنند. از این رو مرکز ندای سلامت با کادری مجهز و حرفه ای گروهی از پرستاران و متخصصان را برای خدمات در زمینه پزشکی آماده کرده است و شما کافیست هر ساعت از شبانه روز با مرکز ما تماس بگیرید و پس از مشاوره‌های لازم اقدام به درخواست پزشک و خدمات مورد نظر داشته باشید.

برای دریافت مشاوره مربوط به انتخاب پزشک متخصص نوار قلب یا خدمات مورد نیاز میتوانید به‌صورت شبانه روزی

 با شماره : 28111066-021 به‌صورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

خدمات پزشکی ندای سلامت در منزل به بیمار کمک می‌کند که هزینه‌ها را کاهش دهد. امروزه اکثر مردم به دلیل مشغله کاری و روزمره که دارند وقت ورزش کردن و تغذیه مناسبی ندارند این موارد باعث شده سلامت آنها به خطر بی‌افتد. مصرف بی رویه غذاهای چرب و با کلسترول بالا باعث شده دریچه‌های قبلی بسته شود و دچار بیماری‌های خطرناک و سکته شود گرفتن نوار قلب هر چند وقت یکبار مخصوصا برای افرادی که سن بالاتری دارند و دچار بیماری‌های قلبی هستند لازم و ضروری می‌باشد. برخی از بیمارانی که ناراحتی قلبی دارند یا سکته کردند قادر به جابجایی و حرکت نیستند به همین دلیل نوار قلب در منزل باید برای اینگونه بیماران انجام شود.

اما برای افرادی که سابقه بیماری قلبی یا اصلا هیچگونه بیماری قلبی ندارند دچار درد قفسه سینه می‌شوند و لازم است نوار قلب بگیرند تا مشخص شود که ناراحتی که حس می‌کنند از کدام ناحیه قلبی می‌باشد. نوار قلب  با استفاده از امواجی که از قلب دریافت می‌کند تشخیص می‌دهد که آیا تغیری در این امواج رخ داده است یا خیر که با استفاده از این نوار قلبی می‌توان احتمال خطر سکته را کاهش داد .

مزایای نوار قلب

اولین شاخصه مهم در مزایای گرفتن نوار قلب مشخص شدن بیماری‌های قلبی برای افراد است که در اولین مرحله پزشک باید تشخیص دهد که وضعیت قلب بیمار به چه شدت وخیم می‌باشد. راه های دیگر تشخیص دادن بیماری‌های قلبی که از نوار قلب مشخص می‌شود، تعداد و الگوی ریتم ضربان قلب می‌باشد که بصورت استاندارد برای هر فرد مشخص شده است و پزشک با معاینه جزئی می‌تواند تغیر ریتم ضربان قلب را تشخیص دهد. همچنین پزشک متخصص قابلت تشخیص ضخیم شدگی عضلات دیوار قلب را که بر اثر فشار خون بیمار بالا میرود را دارد و می‌تواند با شناسایی حمله های اخیر بیمار و از حملات قلبی که در گذشته برای بیمار رخ داده است تشخیص دهند که مشکلی که برای بیمار رخ داده است تا چه اندازه جدی می‌باشد.

نوار قلب نواحی از قلب که خون رسانی کافی را ندارند را بطور کافی مشخص می‌کند و اختلالات الکترونیکی در بدن را تشخیص می‌دهد. شما با گرفتن نوار قلب در منزل می‌توانید نتیجه را به پزشک متخصص قلب نشان داده و از وضعیت قلب خود با خبر شوید.

همچنین پزشک می تواند با استفاده از نوار قلب موارد زیر را بررسی نماید:

نارسایی‌های قلبی

بی نظمی‌های که در ضربان قلب بیمار ایجاد شده است

مشکلات دریچه‌های قلب که ممکن است برای بیمار خطرناک باشد

سکته قلبی در شرایط اورژانسی که در بعضی موارد باعث فوت بیمار می‌شود

شناسایی رگ‌های مسدود شده یا تنگ شده در قلب

اطلاعاتی از سوابق سکته قلبی بیمار

 

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و مشخصات مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

Print

تعداد نمایش ها (6179)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x