دات نت نیوک
X

خدمات فیزیوتراپی در منزل

ماساژ در منزل

رتبه بندی این مطلب:
4.2

ماساژ عبارتی به معنای دست ورزی بافت‌های نرم بدن می‌باشد که موجب رهایی درد بدن از استرس، فشار عضلانی و در ناشی از صدمات و ناراحتی‌ها حاد و مزمن می‌شود. زمانی که ماهیچه‌های بدن بیش از اندازه فعالیت دارند، جمع شدن مواد زائد می‌تواند باعث درد و گرفتگی اسپاسم عضلانی شود. ماساژ باعث گردش خون و جریان لنفای می‌شود. همچنین ماساژ به خروج مواد سمی از بدن هم کمک می‌کند.

برای دریافت مشاوره‌های مربوط به انتخاب متخصص ماساژ در منزل می‌توانید به‌صورت شبانه روزی با شماره : 28111066- 021 تماس حاصل فرمایید و رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

مزایا ماساژ 

همانطور که می‌دانید تا امروز بیش از 460 فواید برای ماساژ درمانی کشف شده است و اما مهم ترین آنها عبارتند از:
1- رفع خستگی، استرس، فشار بدنی و ایجاد آرامش در بدن .
2- تسکین و بهبود عملکرد دستگاه گوارش . 
3- تسکین دائمی مفاصل آسیب دیده و ملتهب شده .
4- حذف احتقان از ریه‌ها و بهبود سیستم تنفسی بدن .
5- بهبود عملکرد سیستم لنفاوی و تقویت توانایی بدن برای مبازه با عفونت .
6- تسکین سریع تنش و گرفتگی عضلانی بدن .
7- تنظیم سیستم عصبی بدن جهت برقراری ارتباط بهتر با اندام‌ها.
8- شادابی و جوانسازی پوست و تنظیم سیستم تعرق بدن. 
9- رفع افسردگی و سرد مزاجی بدن و افزایش قوای جنسی .
10- ایجاد توازن در اشتها و رفع مشکلات کم اشتهایی و پر اشتهایی .

انواع ماساژهای پر طرفدار

1- ماساژ روغنی ترکیبی
2- ماساژ سر و صورت
3- ماساژ سوئدی
4- ماساژ تایلندی

 

مزایا استفاده از خدمات ماساژ در منزل

اولین مزیت استفاده از خدمات ماساژ در منزل صرفه جویی در وقت می‌باشد. با توجه به حجم ترافیک بالا در طول شبانه روز اینکه بخواهید خود را به مقصدی که تا به حال به آنجا نرفته باشید برسید، زمان زیادی در روز را از شما می‌گیرد. شما می‌توانید برخی از خدمت‌های مورد نظر را بدون دردسر و در منزل خود داشته باشید. یکی از این خدمات ماساژ در منزل می‌باشد که شما می‌توانید با یک تلفن بهترین متخصصان ماساژ با تمام تجهیزات مورد نیاز را به منزل خود بیاورید. و خیلی راحت به باقی کارهای روزانه خود بپردازید.
دومین مورد که می‌تواند از اهمیت خاصی برخوردار باشد، صرفه جویی در هزینه است. خب همانطور که می‌دانید این مورد هم می‌تواند برای بسیار از قشرهای جامعه مهم باشد که علاوه بر مبلغی که پرداخت می‌کنند از کیفیت کار خوبی برخوردار باشند. البته شما دیگر لازم نیس هزینه‌های رفت و آمد به محل مورد نظر را در نظر بگیرید که این موضوع شاید برای شما هزینه‌های زیادی را داشته باشد. برخی از مراکزی که به طور تخصصی ماساژ را انجام می‌دهند اغلب در استخرها و باشگاه‌‌‌‌‌ها تأسیس شده است و به غیر از مبالغ دریافتی برای ماساژ هزینه‌های ورودی و دیگر عوامل را شامل می‌شود. 
سومین گزینه که یکی از فواید ماساژ در منزل است، پیدا کردن یک متخصص مجرب برای ماساژ می‌باشد. ماساژ یک حرفه تخصصی با قواعد اصولی است که همه موارد باید دقیق و بدون هیچ اشتباهی انجام شود. در صورتی که بطور تخصصی ماساژ را انجام ندهد فرد دچار آسیب‌‌های جبران ناپذیری می‌شود.

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و درخواست خدمات مورد نظر خود را بدهید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

Print

تعداد نمایش ها (6304)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x