دات نت نیوک
X

خدمات پرستاری از بیمار در منزل

پرستاری از بیماران ICU در منزل

رتبه بندی این مطلب:
5.0

آشنایی با بخش ICU

واحد مراقبت‌های ویژه یا ICU بخشی از بیمارستان است و بیمارانی که نیاز به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارند در این بخش قرار دارند. این بیماران به‌صورت دقیق تحت نظر دکتر هستند تا به‌طور طبیعی کارکردهای بدن آنها حفظ شود. ICU از سایر بخش‌های بیمارستان مجزا می‌باشد. پرستاران و پزشکان این بخش از افراد فوق متخصص تشکیل می‌شود. در این بخش بیماران به‌طور لحظه‌ای و شبانه روزی تحت مراقبت هستند و پرستاران باید در طول شبانه روز فشار خون درون سرخ رگ یا درون جمجمه و ایجاد تحریک تنفس درون نای توسط دستگاه تنفس مصنوعی را اندازه گیری کنند. 

برای دریافت مشاوره‌های مربوط به انتخاب پرستار بیمار در شرایط ICU در منزل یا خدمات دیگر مرکز ندای سلامت میتوانید به‌صورت شبانه روزی 

با شماره : 28111066-021 تماس حاصل فرمایید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

بخش ICU  به چند بخش تقسیم می‌شود؟

1. بخش مراقبت‌های ویژه کودکان
2. بخش مراقبت‌های ویژه به‌صورت سیار
3. بخش مراقبت‌های ویژه جراحی
4. بخش مراقبت‌های ویژه قلبی و ریوی

کدام بیماران به نگهداری در بخش ICU نیاز دارند؟

بیمارانی که بعد از عمل جراحی ممکن است به دلیل کاهش سطح هوشیاری، خونریزی، افزایش یا کاهش فشار خون و مشکلات تنفسی نیاز به مراقبت بیشتری دارند
بیمارانی که تحت عمل جراحی بزرگ و طولانی مانند جراحی قلب، سیستم تنفسی، جراحی مغز و موارد دیگر که هر کدام برای طی کردن طول درمان نیاز به زمان بیشتری دارند.
بیمارانی که به طور منظم و دقیق باید علائم حیاتی مانند تنفس، ضربان قلب، فشار خون و ... اندازه گیری شود. 
بیمارانی که در اثر حوادث و تصادفات شدید دچار آسیب‌های جدی شده‌اند و وضعیت بحرانی برای آنها اتفاق افتاده است. 
بیمارانی که دچار عفونت شدید مانند عفونت در خون و عفونت‌های بدنی شده باشند باید به طور دقیق تحت نظر پزشکان متخصص قرار بگیرند.
بیمارانی که برای ادامه حیات نیاز به دستگاه‌های مخصوص تنفسی می‌باشند

ارائه خدمات ICU  در منزل

ICU یکی از حساس‌ترین بخش‌های بیمارستان است که باید پرستاران حرفه‌‌ای و با تجربه در آن بخش مشغول باشند. اما با توجه به مراقبت و نگهداری بیمار در این بخش، شما باید هزینه‌های زیادی را به بیمارستان پرداخت کنید. به همین دلیل مرکز ندای سلامت با سال‌ها تجربه در زمینه خدمات رسانی به سالمندان، بیماران و کودکان می‌تواند بخش ICU را به منزل شما بیاورد با هزینه‌های نسبتأ کمتر. برای بیماران نگهداری شده در منزل که می‌خواهند از خدمات ICU  استفاده کنند باید یک تخت مخصوص خریداری شود که بیمار دچار مشکلات زخم بستر نشود. پرستاران و پزشکان انتخاب شده برای نگهداری از بیمار در شرایط ICU باید مهارت و تخصص بالایی داشته باشند تا هنگام وخیم شدن حال بیمار بتوانند تصمیم درستی را بگیرند. 
همانطور که گفتیم عفوت یکی از بیماری‌هایی است که افراد برای درمان و بهبود این بیماری باید در بخش مراقبت‌های ویژه یا ICU باشند. این افراد به دلیل ضعیف شدن سیستم دفاعی  و آسیب دیدن زودتر برخی از نقاط بدن دچار عفونت‌های مختلف می‌شوند. نگهداری بیمار در شرایط مناسب و محیطی سالم می‌تواند به کاهش عفونت‌هایی که ممکن است بر اثر آلودگی‌های بیمارستان به بیمار وارد شود، کاهش پیدا می‌کند و بیمار زودتر به سلامت کامل می‌رسد. پزشکان توصیه می‌کنند که بیمار بعد از یک مدت مشخص شده باید از بیمارستان مرخص شود و ادامه روند درمان او باید در منزل انجام شود به همین دلیل مرکز ندای سلامت با سالها تجربه و با کادری مجرب و پیشرفته خدمات نکهداری بیماران ICU در منزل را انجام می‌دهد.

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و درخواست خدمات مورد نظر خود را بدهید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

Print

تعداد نمایش ها (6513)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x