دات نت نیوک
X

خدمات پرستاری از سالمند در منزل

ارائه انواع خدمات بالینی در منزل

رتبه بندی این مطلب:
4.6

امروزه بسیاری از خدمات درمانی و پزشکی بدون مراجعه به پزشک متخصص انجام می‌شود و بیمار نیاز به جابجایی و انتقال به بیمارستان را ندارد. اکثر این خدمات پزشک در منزل زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌شود. با توجه به رشد جمعیت و بالا رفتن آمار سالمندان در کشور از این خدمات استقبال زیادی شده است و محدودیت خاصی برای بیمار یا همراهانش ندارد. همچنین مرکز ارائه خدمات بالینی ندای سلامت با کادری مجرب، دقیق و حرفه ای می‌کوشد تا با استفاده از پزشک متخصص و 24 ساعته آماده به خدمت برای سایر بیماران باشد.

مرکز ارائه خدمات بالینی در منزل شامل انجام کلیه دستورات پزشکی و پیراپزشکی و بهداشتی در منزل بدون مراجعه حضوری افراد بیمار به مراکز درمانی می‌باشد تمام افراد این مجموعه به سه گروه تقسیم می‌شود:

1.    گروه پزشکی: این گروه شامل پزشکان عمومی و متخصصین رشته‌های مختلف بالینی می‌باشند

2.    گروه پیراپزشکی: این گروه از افراد شامل پرستار، ماما، فیزیوتراپ و کلیه متخصصین پیراپزشکی برای پیشگیری، تشخیص، درمان و توانبخشی دخالت دارند

3.    گروه پشتیبانی

برای دریافت مشاوره های مربوط به انتخاب خدمات بالینی در منزل میتوانید به‌صورت شبانه روزی با شماره : 28111066-021 تماس حاصل فرمایید و رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

 

مزایای ویزیت پزشک در منزل

امروزه یکی از مهم‌ترین نیاز های افراد خانواده دسترسی سریع و بدون دردسر به مراکز درمانی می‌باشد. یکی از راه های دسترسی شبانه روزی به خدمات پزشکی ویزیت در منزل می‌باشد که بهترین راه برای دسترسی به خدمات پزشکی حتی در ایام تعطیل و شبانه روز می‌باشد. ویزیت پزشک در منزل مزایای بالایی برای بیمار و همراهانش به دنبال دارد. ویزیت در منزل عفونت‌های که از طریق بیمارستان به فرد بیمار منتقل می‌شود را کاهش می‌دهد و همچنین ارائه خدمات تشخیصی قبل بیمارستانی و خدمات درمانی بعد از ترخیص از بیمارستان (دوره تکمیل درمان و دوره نقاهت) را شامل نمی‌شود.

ویزیت در منزل باعث کاهش هزینه‌های درمانی برای بیمار و همراهانش می‌شود و نیاز به هزینه‌های اضافی برای انتقال بیمار به بیمارستان و هزینه‌های درمانی نیست که این امر باعث کاهش ملاقات‌های روزانه بستگان بیمار و در نتیجه کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا می‌شود. امروزه بیشتر افراد به دلیل مشغله کاری و روزمره نمی‌توانند به مراکز پزشکی یا بیمارستان برای ویزیت پزشک مراجعه کنند به همین دلیل این افراد نیازمند ویزیت پزشک در منزل می‌باشد. با توجه به پیشرفت فناوری در زمینه‌های پزشکی افراد نمی‌توانند در شرایط خاصی به بیمارستان بروند و از دریافت خدمات پزشکی محروم هستند.

 

انواع خدمات بالینی

خدمات بالینی شامل، خدمات پزشکی در منزل، خدمات پرستاری در منزل، خدمات فیزیوتراپی در منزل، خدمات زنان و مامایی در منزل، خدمات پاراکلینیک نمونه و رادیولوژی می‌باشد مرکز ندای سلامت علاوه بر انجام این موارد خدمات دیگری مانند ویزیت در منزل، نگهداری سالمند ناتوان، نگهداری کودکان، خدمات مربوط به پرستاری، تزریقات و پانسمان در منزل با حضور پزشک متخصص، تهیه دارو تجویز شده توسط پزشک و تحویل آن به بیمار، ارائه خدمات فیزیوتراپی، گفتار درمانی در منزل و توان بخشی در منزل با پزشک متخصص و کادری مجرب، انجام واکسیناسیون در منزل، ارائه مشاوره رایگان در زمینه های مختلف، انجام اقدامات اولیه درمانی زیر نظر پزشک، انجام نمونه گیری خون و ادرار با دستور پزشک جهت انواع آزمایشات و همچنین کلیه امور مربوط به پذیرش پرستار در زمینه‌های مختلف درمانی می‌باشد.

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و درخواست خدمات مورد نظر خود را بدهید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

Print

تعداد نمایش ها (9097)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x