دات نت نیوک
X

خدمات پرستاری از کودک در منزل

نکات مهم برای انتخاب پرستار نوزاد در منزل چیست؟

رتبه بندی این مطلب:
4.7

امروزه یکی از مشغلههایی  که اکثر خانواده‌ها با آنها سر و کله میزنند، نگهداری از نوزادان تازه متولد شده می‌باشد و مادر­ها نیازمند یک نیرو کمکی یا پرستار هستند که بتواند به آنها کمک کند. اکثر مادر­ها شاغل هستند و پس از به دنیا آوردن بچه باید به شغل خود ادامه دهند و بیشتر روز را در کنار نوزاد خود نیستند. اما ممکن است مادر، خانه دار بوده و شغلی نداشته باشد و از خانواده‌ای پر جمعیت تشکیل شده باشند به همین دلیل نیاز به یک پرستار نوزاد در منزل است که در امور نگهداری نوزاد به مادر کمک کند.

پرستار نوزاد شاخه‌­ای از رشته پرستاری میباشد که در این رشته، پرستار مراقبتهای تخصصی در زمینه‌ی نگهداری از نوزادان تازه متولد شده، نوزادان ناقص و زودرس را برعهده دارد. پرستار نوزاد بهترین انتخاب برای حضور در کنار خانواده هایی است که نگران نگهداری از نوزادان خود هستند و همچنین زمان زیادی را برای مراقبت از نوزاد خود ندارند. پرستار نوزاد در این زمینه تخصص و مهارت­‌های لازم را آموزش دیده است و شما با خیال راحت میتوانید نوزاد خود را به او بسپارید.

پرستار نوزاد وظیفه دارد تمام گزارش‌‌های لازم در جهت رشد و سلامت فرزند را در اختیار والدین قرار دهد تا آنها بتوانند مراقبت و نظارت بر روند درمان نوزاد را داشته باشند. مرکز ندای سلامت با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان این افتخار را دارد که در تمام خدمات پزشکی آمادگی لازم را داشته و تمام پرستاران این مرکز دارای مدرک و مهارت معتبر میباشند. برای اطلاع از خدمات دیگر ندای سلامت اینجا کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره مربوط به انتخاب پرستار نوزاد در منزل یا خدمات دیگر این مرکز میتوانید در طول شبانه روز

با شماره : 28111066-021 به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

همانطور که میدانیم نوزادان تازه متولد شده بیشتر در معرض خطر هستند و نیاز به مراقبت دارند به همین دلیل برای نگهداری از آنها زمان زیادی باید در طی شبانه روز در نظر گرفت و گاهی خانواده‌ها به دلیل مشغله‌های کاری زمانی برای نگهداری و مراقبت از نوزادان خود را نداشته و به یک پرستار نوزاد نیاز دارند. در انتخاب یک پرستار نوزاد مناسب نکات زیادی را باید در نظر بگیرید زیرا پرستار نوزاد در منزل شما زندگی میکند و شما باید اطمینان کافی را به او داشته باشید.  باید حتما از یک مرکز معتبر درخواست یک پرستار نوزاد را داشته باشید و هیچوقت از پرستارانی که بصورت خصوصی زیر نظر هیچ مرکزی کار نمیکنند بکار نبرید.

یک پرستار نوزاد در منزل چه وظایفی برعهده دارد ؟

برای پیدا کردن یک پرستار نوزاد در منزل شما باید جستجوی بسیاری داشته باشید تا در نهایت مطمئن شوید انتخاب درسی کردید یا خیر؟ بنابراین اولین قدم در انتخاب یک پرستار مناسب پیدا کردن یک مرکز معتبر می‌باشد که تمام پرستاران آن مرکز دوره‌های مربوط به این رشته را گذرانده باشند تا بتوانند با تخصص بیشتری از فرزند شما مراقبت و نگهداری کنند. در مرحله بعدی شما باید اولویت­‌های خود را برای پرستار تعیین کنید تا او بتواند خواسته شمار را برآورده کند.

 

مزایا پرستار نوزاد در منزل

پرستار نوزاد در منزل مزایای بالایی را برای والین و فرزندان دارد و یکی از مهمترین مزایای آن این است که شما میتوانید در طول روز هم به کار­های خارج از منزل برسید و هم فرزند خود را در منزل کنار یک فرد مطمئن و قابل اطمینان بگذارید. بعضی از خانواده‌ ها به این معتقدند که اگر فرزند خود را در محیطی که تعداد زیادی از کودکان هم سن خودش در آن مکان وجود دارند قرار بدهند، فرزند آنها میتواند با کودکان ارتباط بهتری برقرار کند، باید بگوییم که این فکر کاملا اشتباه است، زیرا پرستار نوزاد در منزل تمام قابلیت و توانایی فردی را برای نگهداری و مراقبت از نوزاد شما آموزش دیده است. اما شما باید به این نکته توجه داشته باشید که پرستار نوزاد زمانی که منزل نیستید کنار فرزند شما است و تمام طول روز را کنار آن میگذراند. بنابراین انتخاب یک پرستار مناسب و قابل اطمینان نکته خیلی مهمی می‌باشد.

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را از ما درخواست کنید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

Print

تعداد نمایش ها (2194)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x