دات نت نیوک
X

خدمات فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل

رتبه بندی این مطلب:
4.7

فیزیوتراپی یک روش درمانی ساده برای توانبخشی افرادی است که بعد از آسیب دیدگی شدید انجام می‌شود. همچنین بیماران می‌توانند برای بازپروری، حفظ و به حداکثر رساندن عملکرد، حرکت و قدرت فرد از فیزیوتراپی استفاده کنند. بطور کلی با استفاده از فیزیوتراپی مشکلاتی مانند شکستگی یا شکاف در استخوان، آسیب‌های ستون فقرات، سکته مغزی، اختلالات عصبی، صدمات ورزشی و توان بخشی بعد از جراحی درمان می‌شود. در فیزیوتراپی روش‌های درمانی مختلفی وجود دارد مانند تکنیک‌های الکتروتراپی، روش‌های درمانی دستی یا برنامه‌های مختلف ورزشی، کشش عضلات، طب سوزنی، گرما و سرما درمانی و ماساژ است. امروزه شما به راحتی این عملیات درمانی را در منزل خود سپری کنید.

فیزیوتراپی در منزل یکی از خدماتی است که اکثر مراکز پزشکی و درمانی استفاده می‌کنند مخصوصا برای بیمارانی که قابلیت جابجایی و رفتن به مراکز پزشکی درمانی ندارند. قطعا مراجعه بیماران به مراکز مشخص شده به دلیل ترافیک، صف‌های طولانی، نا توانایی و صف‌های طولانی برای نوبت دهی‌های طولانی و نا منظم بسیار مشکل می‌باشد در چنین شرایطی فیزیوتراپی برای بیماران توسط تیم مجهز و متخصص ندای سلامت با استفاده از تجهیزات کامل به منزل یا محل مورد نظر بیمار مراجعه می‌کنند و این دوره را طی می‌کنند.

تیم متخصص و پزشکان ندای سلامت برای خانم ها و آقایان بصورت جداگانه و حرفه‌ای فیزیوتراپی در منزل را انجام می‌دهند. بسیاری از بیماران خانم با فیزیوتراپ مرد مشکل دارند یا به دلایل شخصی احساس راحتی نمیکنند که این خدمات توسط شرکت ندای سلامت انجام می‌شود. شما هنگامی که با کارشناسان ندای سلامت تماس میگیرید فقط کافیست درخواست فیزیوتراپ خانم را بدهید تا احساس راحتی و ارتباط بهتری بتوانید با دکتر خود داشته باشید.

برای دریافت مشاوره مربوط به انتخاب خدمات فیزیوتراپی در منزل یا درخواست پرستار و پزشک متخصص میتوانید به‌صورت شبانه روزی

با شماره : 28111066-021 به‌صورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید

عوامل مهم در فیزیوتراپی در منزل

یکی دیگر از عوامل مهمی که در فیزیوتراپی در منزل انجام می‌شود، تمرین درمانی می‌باشد. در تمرین درمانی انجام دادن ورزش‌ها و حرکات مختلف به بیمار بصورت دقیق آموزش داده می‌شود که بیمار به راحتی بتواند این حرکات را در منزل حتی با کمک افراد خانواده نیز انجام دهد. همچنین انجام ماساژ در آب یا آب درمانی نقش مهمی در بهبود دوره درمان بیمار می‌باشد.

هنگامی که شما از ندای سلامت فیزیوتراپ با شرایط مورد نظر خود را درخواست می‌کنید در اولین ملاقات فیزیوتراپ مشکل شما را برسی می‌کند و ارزیابی‌های مورد نظر را انجام می‌دهد این ارزیابی‌ها میتواند شامل سوابق پزشکی شما و یک معاینه بصورت فیزیکی انجام خواهد شد. پس از جمع آوری اطلاعات مورد نیاز بیمار برای فیزیوتراپ یک برنامه یا طرح برای درمان بیمار در نظر گرفته می‌شود که این جلسه اول حدود یک ساعت طول می‌کشد.

درخواست فیزیوتراپ در منزل

محیطی که شما برای انجام عملیات فیزیوتراپی برای بیمار فراهم می‌کنید نقش مهمی در پاسخگویی سریعتر طول درمان می‌باشد همچنین شما باید سعی کنید بهترین اتاق یا محل مناسب را برای انجام این عملیات آماده کنید این محل باید شامل مشخصات و خصوصیاتی مانند دمای مناسب و نوری کافی باشد همچنین فیزیوتراپ ممکن است وسایل و تجهیزات مورد نیاز را برای انجام عملیات به منزل بیاورد و شما باید فضای کافی برای قرارگیری این وسایل مشخص کنید تا انجام حرکات فیزیوتراپی به صورت کامل انجام شود.

در انجام مراحل فیزیوتراپی ایجاد یک محیط امن و ساکت برای پزشک و بیمار از عوامل مهمی بشمار میرود همچنین مواردی که باید طی انجام این دوره رعایت کنید کنترل و نگهداری از کودکان یا حیوانات خانگی است که از محل مشخص شده دور نگه دارید. تلفن یا موبایل خود را خاموش کنید تا فیزیوتراپ تمرکز کافی را داشته باشد.

بیشتر بیماران ار فیزیوتراپ برنامه‌های تمرینی دریافت می‌کنند و باید برای بهبود کامل این تمرینات را به‌صورت دقیق و سر وقت انجام دهند انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل جهت درمان دیسک کمر و گردن، آسیب‌های مفصلی، پوکی استخوان، صدمات نورولوژی، مانند ام اس، پارکینسون، گیلن باره، فلج بلز صورت، آسیب های اعصاب مرکزی و محیطی، فلج مغزی و نخاعی و از جمله خدمات ندای سلامت  به ‌شمار می‌روند.

شما کافیست یک تماس در هر ساعت شبانه روز و از هر مکانی با ندای سلامت داشته باشید و مشخصات خود را ثبت کنید کارشناسان ما به شما به‌صورت رایگان مشاوره می‌دهند و شمار را برای رسیدن به نیاز خود راهنمایی می‌کنند.

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و مشخصات مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

Print

تعداد نمایش ها (7031)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x