دات نت نیوک
X

خدمات مشاوره در منزل

مشاوره تغذیه برای لاغری در منزل

رتبه بندی این مطلب:
4.4

حدود دو سوم افراد در ایالات متحده، دارای اضافه وزن بوده و یا چاق هستند. با این حال، بسیاری از افراد هم با مشکل دیگری مواجه هستند که آن بیش از حد لاغر بودن است . لاغری یک نگرانی قابل توجه است، زیرا کمبود وزن می تواند به اندازه چاق شدن برای سلامت شما مضر باشد. علاوه بر این، بسیاری از افرادی که به طور بالقوه کم وزن نیستند، هنوز می خواهند عضلات بیشتری به دست آورند.
ممکن است برخی افراد به دلیل چاقی و سن بالا نتوانند به پزشک متخصص تغذیه مراجعه کنند و از آن راهنمایی بگیرند. این افراد می‌توانند با یک تماس درخواست پزشک متخصص تغذیه در منزل را داشته باشند. پزشک برای بررسی شرایط و معاینه فرد به منزل او می‌آید. بیمار هرگونه سوال در روند رژیم و تغذیه داشت، می‌تواند با مرکز ندای سلامت تماس گرفته و مشاوره‌های لازم در زمینه چاقی داشته باشید. مرکز ندای سلامت با مجوز بهداشت و کادری مجرب تلاش در ارائه خدمات بالینی در منزل را دارد و شما کافیست با شماره این مرکز تماس گرفته و بصورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید. 

برای دریافت مشاوره مربوط به خدمات یا پزشک متخصص تغذیه برای چاقی می‌توانید به‌صورت شبانه روزی با شماره : 28111066-021 به‌صورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید

افزایش وزن با مشاوره تغذیه مناسب

1. خوردن وعده های غذایی بزرگ، ۵-۶ بار در روز.
2. در میان میان وعده های خود، موز بخورید.
3. ۲ ساعت بعد از صبحانه، میوه هایی مانند موز، انبه، هندوانه مصرف کنید که باعث می شود تا مدت بیشتری احساس سیری کنید.
4. مصرف هر وعده غذایی را با یک قاشق چای خوری افزایش دهید.
5. ۱ ساعت قبل از خواب شیر بخورید.

اهمیت تغذیه در رژیم چاقی

تغذیه درست برای یک رژیم غذایی مهم ترین نکته می‌باشد که باید به آن توجه زیادی کرد. برخی از افراد فکر می کنند که فقط افراد خیلی چاق یا خیلی لاغر فقط از مشاوره تغذیه استفاده می کنند در حالی که چنین نبوده و افراد مبتلا به دیابت، ریفلاکس معده، نقرس، بیماری های کلیوی و غیره نیز برای اینکه مواد مورد نیاز بدن خود را به صورت دقیق تامین کنند و بیماری شان تا حدود بهبود یابد نیز می توانند از مشاوره تغذیه استفاده کنند.

 

وظایف یک مشاوره تغذیه در منزل چیست؟

یک مشاور تغذیه خوب باید ابتدا وضعیت بیمار را بررسی کند و توضیحات کافی را درباره تغذیه و مواد غذایی به فرد توضیح دهد تا او با اهیمت رژیم درمان و تغذیه آشنا شود.
یک مشاور تغذیه خوب وظیفه دارد برنامه غذایی مناسبی برای فرد تهیه کند.
یک متخصص تغذیه باید اثرات ناشی از برنامه غذایی را در فرد ارزیابی کند و در صورت نیاز اقدام به تغییر برخی از آن ها کند.
مشاور تغذیه باید برای فرد زمان بگذارد و با او صحبت کند تا انگیزه او برای رعایت رژیم غذایی زیاد شود.
از آخریم اطلاعات و اخبار مربوط به تغذیه آگاه باشد.
دانش کافی را درباره تغذیه و سلامت اشخاص داشته باشد.
توانایی و صبر زیادی داشته باشد تا بتواند انگیزه افراد را در تغییر عادات غذایی افزایش دهد.
با روانشناسی افراد آشنایی کمی داشته باشد.
حس مسئولیت زیادی داشته باشد و جلسات ویزیت مجدد را به طور مرتب نزد فرد برود.
در حوزه کاری خود انعطاف داشته باشد و با هر فردی متناسب با شرایط و وضعیت او برخورد کند.
برای گروه های سنی متفاوت برنامه غذایی مناسبی را تهیه کند و برای آن ها تعیین کند که چه مقدار در روز از آن ماده غذایی استفاده کنند.

 شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و مشخصات مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

Print

تعداد نمایش ها (6921)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x