دات نت نیوک
X

خدمات پرستاری از سالمند در منزل

برای پرستار سالمند شدن چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

رتبه بندی این مطلب:
5.0

همانطور که می‌دانید بیشترین حد جمعیت را افراد سالخورده و سالمند تشکیل می‌‌‌‌دهند. در پنج سال اخیر اکثر این گروه‌ها آستانه 60 سالگی را گذراندند و بیشتر به سن 70 سالگی نزدیک می‌شوند و همچنین دچار عارضه و بیماری‌های مختلف می‌شوند. برخی از سالمندان دچار بیماری‌هایی می‌شوند که به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارند. در این زمان اکثر خانواده‌های سالمندان سعی دارند این وظیفه را خودشان برعهده بگیرند و از سالمند خود مراقبت کنند اما ممکن است بصورت دقیق و اصولی این کار را بلد نباشند. پرستارانی که در زمینه مراقبت از سالمند تخصص دارند وظایف و مسئولیت‌های متفاوتی بر عهده دارند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

1. کمک به بیماران برای برنامه‌های مراقبت

بیماران سالمند اغلب برنامه‌ی انتقال بیمه‌ی خود را پس از بازنشستگی انجام می‌دهند این اقدام سوالات بسیاری برای آنها ایجاد می‌کند. پرستار سالمند می‌تواند نقش یک پرستار را برای راهنمایی آنها در راستای پوشش بیمه شان داشته باشد و آنها را جهت پرسیدن پرسشهایی به جا از شرکت‌های بیمه گذارشان هدایت کند.

برای دریافت مشاوره های مربوط به انتخاب پرستار سالمند در منزل می‌توانید به‌صورت شبانه روزی با شماره : 28111066-021 تماس حاصل فرمایید و رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

2. مراقبت‌های بهداشتی از سالمندان

سالمندان اغلب تقاضای کمک برای مدیریت مراقبت از سلامتی خود را دارند که فراتر از خدمات بیمه است. این موضوع میتواند به توضیح اصطلاحات پزشکی تا کمک جهت آرام کردن ترس و توجیه درمانهایی که برای آنها واقعا ضروری است محدود شود. بسیار نکته ی مهمی است که از قبل به خاطر نگرانی های مربوط به بیمه به علایم انفجار جمعیت توجه داشته باشیم.

3. شناسایی و درمان معمولا با نشانه هایی مانند :مشکلات قلبی و عروقی ، عصبی ، روانی و حسی- دردی اتفاق می افتد

بیماران سالمند عموما به خاطر تغییراتی که در بدنشان رخ میدهد غافلگیر میشوند. این پرسش که ((چرا من اینقدر خسته ام؟)) پرسشی است که معمولا از این جمعیت شنیده میشود. پرستار سالمند است که باید آنها را راجع به این تغییرات همراه با فهم مساله مراقبت از آنها راهنمایی کند. پرستار سالمند غالبا به خاطر تعهدش شناخته میشود به همین دلیل است که آنها را به عنوان با اعتماد ترین شغل میشناسند. مراقبت از سالمند کمی حساسیت و تفکر بیشتری می طلبد. در زیر انعکاسی از مهارتهای بیش از صد شغل در رابطه با سالمند به دست آمده است و عبارتند از:
 -1مراقبت بیمار 2- برنامه ریزی درمان 3- آموزش دستور العمل مراقبت به بیمار و خانواده ی او 4- سلامت ذهنی 5-توانبخشی 6- احیاء 7-زمان بندی 8-مراقبت اولیه 9- مراقبت بلند مدت 10-مراقبت از پوست
با افزایش تمرکز بر تحصیلات ، برنامه ریزی و سلامت ذهنی پرستار سالمند با مجموعه ای از مهارتهای خاص همراه خواهد بود. اگر شما توانایی خودتان را در رابطه با مهارتهای مراقبت از سالمند شناسایی کرده اید این کار در شروع کسب تجربه برای پرستارسالمند شدن مفید خواهد بود.

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و درخواست خدمات مورد نظر خود را بدهید و به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

Print

تعداد نمایش ها (2933)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x