دات نت نیوک
X

خدمات پرستاری از سالمند در منزل

خدمات نگهداری بیمار به صورت شبانه روزی در منزل

رتبه بندی این مطلب:
4.3

امروزه با افزایش مشکلات میان خانوادهها، اکثر آنها نمیتوانند از بیمار و سالمندان خود بطور ویژه مراقبت کنند و در چنین شرایطی نیاز به پرستار دارند. همانطور که میدانید هزینه‌های بیمارستان برای نگهداری و مراقبت از بیماران بسیار بالاست. همچنین خانواده‌ها مجبورند برای مراقبت از سالمند خود او را به خانه سالمندان ببرند تا در آن مرکز بتوانند بطور ویژه از سالمندان خود مراقبت کنند. مراقبت از بیمار یا سالمندان به زمان زیادی نیاز دارد و فرد بیمار طول درمان خود را باید زیر نظر پزشک متخصص و پرستار که از او مراقبت کند باشد.

پرستار باید قابل اعتماد باشد تا خانواده بتوانند با خیال راحت او را با بیمار تنها بگذارند. اما فقط قابل اعتماد بودن کافی نیست و پرستار باید مهارت‌ها و تخصص های لازم را در زمینه پرستاری و مراقبت از سالمندان یا بیماران حتی به صورت شبانه روزی داشته باشد. پرستار باید در تمام بیماری‌ها یک سر رشته داشته باشد و بداند که بیمار هنگام مریضی چه نوع غذایی باید میل کند یا از خوردن کدام غذا بپرهیزد.پرستار خوب و کارآزموده‌ای که وظایف یک پرستار سالمند را بر عهده دارد از توانایی مشاهده‌ی دقیق و تشخیص علائم بهبود یا وخیم‌شدن وضعیت فرد تحت مراقبت برخوردار است.

وظایف پرستار در منزل

پرستار خوب باید در تمام زمینه‌های فوریت های پزشکی اطلاعات لازم را داشته باشد و بتواند بدون حضور پزشک به بیمار خدمت رسانی لازم را داشته باشد. پرستار باید تمام شرایط جسمی و روحی بیمار را درک کند. همانطور که مطالعه کردید پیدا کردن پرستاری با این ویژگی ها بسیار سخت می‌باشد و یا ممکن است زمان زیادی ببرد به همین دلیل مرکز ندای سلامت با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان آماده خدمت رسانی در زمینه های پزشکی می‌باشد. شما میتوانید هر زمان نیاز به پرستار شبانه روزی در منزل را داشتید با شماره های ندای سلامت تماس گرفته و بعد از مشاوره به صورت رایگان درخواست پرستار یا خدمات مورد نظر خود را داشته باشید.

برای دریافت مشاوره های مربوط به انتخاب پرستار شبانه روزی در منزل میتوانید به‌صورت شبانه روزی با شماره : 28111066-021 تماس حاصل فرمایید و رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

 

پرستار شبانه روزی در منزل بیشتر برای چه افرادی نیاز است؟

پرستار شبانه روزی در منزل بیشتر برای سالمندان نیاز می‌باشد زیرا سالمندان به دلیل کهولت سن و نا توانایی جسمی نمی‌توانند از خود مراقبت کنند و کار های روزمره را به افراد دیگر می‌سپارند. پرستار سالمند وظیفه دارد شرایط فعلی بیمار را به طور کامل درک کرده و خود را با این شرایط وقف دهد.  برای این کار، صبر، محبت و مهربانی برای پرستار سالمند فوق‌العاده ضروری است. پرستار خوب و کارآزموده‌ای که وظایف یک پرستار سالمند را بر عهده دارد از توانایی مشاهده‌ی دقیق و تشخیص علائم بهبود یا وخیم‌شدن وضعیت فرد تحت مراقبت برخوردار است.

پرستار سالمند حرفه‌ای در تشخیص و مراقبت از سلامت روانی و اجتماعی سالمندان مهارت زیادی دارد. پرستار سالمند حرفه‌ای در تشخیص و مراقبت از سلامت روانی و اجتماعی سالمندان مهارت زیادی دارد. آن‌ها می‌دانند که کدام نیازهای فردی برای اینکه سالمند از زندگی لذت ببرد باید تداوم یابند. توانایی در برقراری ارتباط در هر یک از شاخه‌های پرستاری مهم است. اما این توانایی برای پرستار سالمند به طور ویژه‌ای مهم و حیاتی است. بنابراین سالمندان اغلب به دنیای درونی خودشان پناه برده‌اند و از دنیای بیرون گسسته‌اند یا از بیماری‌هایی مثل زوال عقل یا آلزایمر رنج می‌برند. فهم و رمزگشایی نیازهای یک بیمار در چنین شرایطی مهارتی ویژه و مخصوص می‌خواهد که یک پرستار سالمند برای ایفای وظایفش باید به آن مهارت‌ها تجهیز باشد. حتی یک هدیه و چیزهای مشابه دیگر می‌توانند سردرگمی و تخریبی که توسط بیماران سالمند تجربه می‌شود را به شکل محسوسی کاهش دهند. 

 

 

 

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و درخواست خدمات مورد نظر خود را بدهید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

 

Print

تعداد نمایش ها (3909)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x