دات نت نیوک
X

خدمات پرستاری از سالمند در منزل

هزینه‌های پرستار خصوصی شبانه روزی سالمند در منزل

رتبه بندی این مطلب:
3.0

پرستار خصوصی 24 ساعته برای چه افرادی لازم است؟

پرستار خصوصی سالمند همراه با او زندگی می‌کند و در طول شبانه روز هر وقت که سالمند نیاز به کمک داشت وظیفه دارد به او خدمت کند ممکن است در نگهداری و مراقبت از سالمندان نیاز به پرستار خصوصی شبانه روزی نباشد اما برخی سالمندان هستند که به دلیل بیماری نیاز به پرستاری دارند که بصورت شبانه روزی از آنها مراقبت کند. وظیفه پرستار شبانه روزی سالمند کمک به وی برای انجام کارهای روزانه ای  مانند خواب، حمام کردن، غذا خوردن و انجام طهارت و یا تعویض پوشک سالمند است که سالمند توانایی انجام آن را ندارد.

برای دریافت مشاوره های مربوط به انتخاب پرستار شبانه روزی در منزل میتوانید به‌صورت شبانه روزی با شماره : 28111066-021 تماس حاصل فرمایید و رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

وظایف پرستار خصوصی شبانه روزی سالمند در منزل

کمک به کارهای شخصی سالمند در طول روز و شب
کمک به حمام و لباس پوشیدن
رسیدگی به تمیزی محیط زندگی سالمند و شستن لباس‌ها و ملحفه‌ها
بادآوری و دادن داروهای سالمند
تهیه غذا برای سالمند متناسب با رژیم غذایی سالمندان
همنشینی با سالمند و ایجاد سرگرمی برای سالمند مانند کتاب خواندن، شعر خواندن و …
در صورت نیاز و درخواست کارفرما همراهی با سالمند برای تفریح بیرون منزل
در صورت نیاز و درخواست کارفرما انجام خریدهای کوچک منزل
تماس فوری با اورژانس و اطلاع دادن به خانواده سالمند در صورت بروز حادثه
مراقبت های بعد از عمل در صورت نیاز
انجام تمرین های ورزشی برای کمک به بازگشت سلامتی به سالمند

 

نگهداری و مراقبت از سالمندان بصورت شبانه روزی

خانواده یا افرادی که در حال نگهداری و مراقبت از سالمند کم توان، بیمار آلزایمر ، بیمار خاص یا معلول و یا متناسب با شرایط خانواده نیاز شبانه روزی به پرستار خصوصی سالمند در منزل دارند از جمله افرادی هستند که واجد شرایط دریافت خدمات پرستاری شبانه روزی در منزل هستند. در حقیقت مشکلات تردد مکرر بین درمانگاه، بیمارستان و مطب دکتر و همچنین مراقبت های شبانه روزی و دائمی از این عزیزان و مشکلات جانبی مسئولیت بزرگی را بر روی دوش خانواده‌ها قرار داده است. بسیاری از خانواده‌ها با در نظر گرفتن هزینه بسیار زیاد بیمارستان‌ها و مراکز نگهداری و همچنین رفت‌ و آمد های مکرر به خصوص در زمانی که جابه جایی بیمار یا سالمند سخت باشد. خدمات پرستاری شبانه روزی را به دلیل افزایش آرامش در منزل و همچنین کاهش و ثبات در هزینه انتخاب خواهند کرد.
 

هزینه پرستار خصوصی شبانه روزی سالمند در منزل

بیمار ممکن است نیاز به مراقبت های ویژه ای داشته باشد. مراقبت های درمانی در بیمارستان معمولا بسیار گران تر است و امکان ندارد بیمار در یک بیمارستان در مدت زمان طولانی نگهداری شود چون از نظر هزینه مقرون به صرفه نمیباشد .
در خدمات پرستاری در منزل با استفاده از مراقبت های پزشکی حرفه ای میتوان بیمار در راحتی خانه با استانداردهای بیمارستان را مراقبت و نگهداری کرد . در هزینه ها پرستاری در منزل در مقایسه با بستری شدن در بیمارستان، بسیار مقرون به صرفه است. اما به این نکته توجه کنید که هنگام استخدام پرستار شبانه روزی سالمند در منزل به دلیل اینکه پرستار باید بصورت شبانه روزی از بیمار مراقبت و با او زندگی کند، هزینه بیشتری نسبت به پرستار خوصی سالمند بصورت ساعتی یا نیمه وقت دارد.

برای چه سالمندانی پرستار خصوصی شبانه روزی لازم است؟

اگر والدین سالخورده شما به تنهایی زندگی می کنند و شما در تلاش هستید تا نیازهای آنها را برطرف کنید و خود را تحت فشار قرار دهید ، پرستاری ۲۴ ساعته در منزل می تواند یک راه حل باشد. با استخدام پرستار شبانه روزی می توان به سرعت آرامش خاطر را برای سالمند و خانواده وی فراهم کرد. برخی سالمندان در دوره نقاهت بیماری ها هستند یا جراحت در حال بهبود دارند و نیاز هست تا از آنان مراقبت ۲۴ ساعته انجام شود. همه سالمندان به طور مداوم نیاز به پرستار شبانه روزی ندارند ، گاهی اوقات شما قصد مسافرت دارید و در طول زمانی که در منزل نیستید به پرستار شبانه روزی احتیاج دارید تا سالمند تنها نباشد.

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و درخواست خدمات مورد نظر خود را بدهید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

Print

تعداد نمایش ها (6496)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x