دات نت نیوک
X

خدمات پرستاری از کودک در منزل

از چه روشی باید برای مراقبت از کودکان پیش فعال استفاده کرد؟

رتبه بندی این مطلب:
5.0

کودکان پیش فعال در انجام کارهای عملی توانایی کمتری نسبت به کودکان سالم دارند. همچنین کودکانی که دچار پیش فعالی هستند قدرت فکر کردن، برنامه ریزی، سازماندهی کارها، کنترل حرکات و انجام کارهای خود را ندارد. زندگی برای مادرانی که کودک پیش فعال دارد می‌تواند سخت‌تر باشد. زیرا مادر تمام حواس خود را باید به کارهای کودک خود بدهد. والدین می‌توانند با نگهداری با شرایط مناسب برای کودک خود نشانه‌های پیش فعالی را کم کنند. شما باید از کودک خود بخواهید کارهایی که جنبه مثبت دارد انجام دهد و برای کارهای او جایزه در نظر بگیرید و کودک را بیشتر به چالش کارهای روزانه بکشید. هرچقدر زودتر متوجه مشکل کودک خود شوید، زودتر هم می‌توانید راه‌های جلوگیری و درمان این بیماری را پیدا کنید.شما باید به این نکته توجه داشته باشید که کودک پیش فعال کنترل روی حرکات و رفتار خود ندارد و شما باید او را درک کنید تا کمک بیشتری به درمانش کرده باشید.

کودکان بیش فعال دوست دارند که آرام بنشینند، اتاق خود را مرتب کنند و هرکاری که والدین از آنها می خواهند را انجام دهند، اما نمی دانند که چطور و از کجا این کار را شروع کنند. داشتن بیماری بیش فعالی همانقدر آزار دهنده است که سرو کار داشتن با بیش فعال آزار دهنده است. اگر این را به یاد داشته باشید، حمایت و نگهداری از کودکتان را بهتر انجام خواهید داد. با صبر، دلسوزی و حمایت می‌توان دوران کودکی بیش فعال را مدیریت کرد، در حالیکه خانه‌ی خوشحال و با ثباتی دارید.

 

برای دریافت مشاوره‌های مربوط به انتخاب پرستار کودک می‌توانید به‌صورت شبانه روزی

با شماره : 28111066-021 تماس حاصل فرمایید و رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

 

نکاتی برای نگهداری کودک پیش فعال که تمام اعضای خانواده باید بدانند:

1. تشخیص دادن درست
اولین نکته این است که شما باید با یک مرکز نگهداری از کودک در تماس باشید تا بتوانید درست تشخیص دهید که آیا به حقیقت فرزند شما دچار پیش فعالی است یا شاید مشکل دیگری دارد. اختلال در تیروئید و اختلال در رشد هم علائمی مانند پیش فعالی برای کودک به همراه دارد و ممکن است رفتار کودک مشابه با این نوع اختلالات باشد. اگر شما فکر می‌کنید که ممکن است کودکتان از نظر رفتاری مشکل داشته باشد، می‌توانید با یک روانشناس یا مشاور صحبت کنید.

2. آموزش ببینید
هنگامی که شما مطمئن شدید کودک شما پیش فعال است، باید هم شما هم کودکتان از تمام عوامل و مشکلات این بیماری اطلاع داشته باشید. با فهمیدن علائم و نشانه‌ها شما راحت‌تر میتوانید با این موضوع مقابله کنید و رفتار قبل خود نسبت به کودک را تغییر می‌دهید. 

3. همکاری با مدرسه
کودک در سن پایین تمام فکر و زندگی خود را به درس خواندن فکر میکند پس چه بهتر است این قضیه را به مدرسه انتقال دهید که رفتار عوامل مدرسه هم با کودک تغییر کند. همین روند باعث بهبود کودک می‌شود و باعث پیشرفت در سطح آموزشی است.

4. انتظارات خود را تغییر دهید
موفقیت را دوباره تعریف کنید و انتظاراتتان را بر اساس توانایی فرزندتان مشخص کنید. در مورد اهدافی که فرزندتان می تواند به انها برسد فکر کنید و به مقدار زیادی او را تشویق کنید. ممکن است کمی طول بکشد تا فرزندتان به آنها برسد. در این مسیر به او سخت نگیرید. همچنین اگه نیاز به کمک برای نگهداری از کودک خود دارید می‌توانید به راحتی با یک تماس پرستار کودک مناسب را استخدام کنید.


شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را از ما درخواست کنید و به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

Print

تعداد نمایش ها (2008)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x