دات نت نیوک
X

خدمات پزشک در منزل

ویزیت در منزل

رتبه بندی این مطلب:
4.5

ویزیت بیمار در منزل

حدوداً در سال 2008 مراقبت از بیمار از سوی خانواده انجام می‌شد و در سال‌های بعد این مراقبت‎‌ها از سوی خانه سالمندان، پزشک عمومی و در مرحله آخر به بیمارستان منتقل می‌شد .اما در سال های اخیر پیش بینی می‌شود که در مرحله اول مراقبت‌ها توسط پرستار از راه دور و بعد به خانه سالمندان یا بیمارستان می‌باشد. اما امروزه با وجود پیشرفت فناوری در زمینه‌های پزشکی افراد نمی‌توانند در شرایط خاصی به بیمارستان بروند و از دریافت خدمات پزشکی محروم هستند. اکثر افراد به دلیل مشغله کاری و روزمره نمی‌توانند به مراکز پزشکی یا بیمارستان برای ویزیت پزشک مراجعه کنند به همین دلیل این افراد نیازمند ویزیت پزشک در منزل می‌باشد.

شما می‌توانید به جای اینکه به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه کنید و زمان زیادی برای انجام این امور بگذارید می‌توانید از خدمات ویزیت پزشک در منزل استفاده کنید تا بیمار در منزل به روند درمان ادامه دهد. همچنین استرسی که هنگام حضور در مطب به بیمار وارد میشود در منزل خود همچنین استرسی را ندارد. پزشکان متخصص و عمومی ندای سلامت پس از دریافت اطلاعات تماس از خانواده بیمار در کوتاه ترین زمان خود را به بیمار می‌رسانند و بیمار را ویزیت می‌کنند. پزشکان این مجموعه قبل از رفتن به منزل بیمار با خانواده تماس می‌گیرند تا در صورت نیاز وسایل و تجهیزات مورد نیاز را با خود ببرند و پس از انجام مراحل ویزیت بیمار، پزشک نسخه داروهای بیمار را می‌نویسد اگر بیمار نیاز به سرم و آمپول و داروهای تزریقی داشته باشند با پرستاران مرکز هماهنگ می‌شود تا داروهای مورد نیاز را برای پزشک ارسال کنند و پزشک اقدامات درمانی مورد نظر را انجام دهد.

برای دریافت مشاوره مربوط به انتخاب پزشک متخصص یا خدمات ویزیت در منزل میتوانید به‌صورت شبانه روزی

با شماره : 28111066-021 به صورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید

مزایای خدمات پزشکی در منزل

ویزیت در منزل عفونت‌های که از طریق بیمارستان به فرد بیمار منتقل می‌شود را کاهش می‌دهد و ویزیت پزشک در منزل مزایای بسیاری را برای بیمار و همراهانش به دنبال دارد. همچنین ارائه خدمات قبل از بیمارستان و خدمات درمانی پس از ترخیص از بیمارستان (دوره تکمیل درمان و دوره نقاهت) را شامل نمی‌شود. ویزیت در منزل باعث کاهش هزینه‌های درمانی برای بیمار و همراهانش می‌شود و نیاز به هزینه‌های اضافی برای انتقال بیمار به بیمارستان و هزینه‌های درمانی اضافه نیست. این امر باعث کاهش ملاقات‌های روزانه بستگان بیمار و در نتیجه کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا می‌شود.

ویزیت در منزل از راه دور مزایای بسیاری برای بیمار و همراهانش به دنبال دارد. از مزایای ویزیت در منزل می‌توان به ارتقای برنامه مراقبت در منزل از راه دور، پایش بیمار، آموزش، جمع آوری اطلاعات، انجام مداخلات پرستاری، کنترل و حمایت از خانواده بیمار و اطلاع رسانی دقیق وضعیت بیمار به خانواده اشاره کرد.

مهم‌ترین فواید ویزیت در منزل، افزایش کیفیت مراقبت، کاهش دفعات و مدت‌ زمان بستری، پیشگیری از بستری‌های غیرضروری، کاهش خطر ابتلا به عفونت‌های بیمارستانی، افزایش ایمنی و آسایش بیماران و خانواده، هزینه کمتر از خدمات بیمارستانی و بازگشت سریع‌تر بیمار به زندگی عادی است. جهت اجرای مراقبت از بیماران در منزل  شما می‌توانید تیمی از پرستاران بالینی دارای مجوز و پزشکان عمومی و متخصص را به عنوان کادر حرفه ای و بیمار یار به‌عنوان نیروی کمکی مورد نیاز برای اجرای مراقبت در منزل انتخاب کنید.

 

خدماتی ک توسط مرکز ندای سلامت برای بیماران ویزیت در منزل ضروری هستند شامل ویزیت، مشاوره، معاینه و تجویز دارو که برای اعضای این پوشش به صورت رایگان انجام می‌شود. شما خیلی راحت می‌توانید خدمات درمان در منزل را بجای خدمات درمان در بیمارستان استفاده کنید که این راه سریع‌تر و کم هزینه‌تر میباشد و بسیاری از خدماتی که در بیمارستان ارائه می‌شود در منزل هم قابل اجراست. این مرکز با انجام کلیه خدمات پزشکی، پیراپزشکی و پاراکلینیکی این امکان را به بیمار می‌دهد که محیط راحت تر و کم هزینه‌تر نسبت به بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی عمومی داشته باشد و همچنین به خانواده و همراهان بیمار آموزش های لازم جهت بهبود سرعت طول درمان بیمار می‌دهند.

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و مشخصات مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

Print

تعداد نمایش ها (9210)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x