دات نت نیوک
X

خدمات رادیولوژی در منزل

رادیولوژی در منزل

رتبه بندی این مطلب:
4.3

رادیولوژی

امروزه اکثر مردم به دلیل مشغله‌های کاری و روزمره بیشتره وقت خود را صرف کار کردن می‌کنند و دیگر زمانی برای استراحت برای خود باقی نمی‌گذارند. این امر ممکن است در دراز مدت باعث ناتوانایی و بیمار شدن افراد شود. به همین دلیل افراد مجبور می‌شوند تمام وقت روزمره خود را صرف درمان کنند یا ممکن است حتی ساعت های زیادی در ترافیک بمانند تا خود را به سریع ترین مرکز درمانی برسانند. با پیشرفت در زمینه‌های خدمات پزشکی دیگر لازم نیست افراد زمان زیادی را برای رساندن خود به مراکز درمانی هدر بدهند. مرکز ندای سلامت با کادری مجرب و حرفه‌ای از تمام پرستاران و پزشکانی که تمام خدمات درمانی را انجام داده آماده خدمت می‌باشند و شما براحتی می‌توانید با یک تماس و مشاوره رایگان از تمام خدمات ندای سلامت بهره ببرید. رشد و ارتقا در زمینه تصویر برداری باعث شده که بیماران با گرفتن یک عکس در منزل از ناحیه ای در بدن که دچار مشکل شده است براحتی بتواند به سرعت بهبود خود کمک کرده باشند. دستگاه‌های تصویری برداری اشعه ایکس روز به روز کوچک تر می‌شوند و پزشکان و متخصصان براحتی می‌توانند آنها را با خود حمل کنند تا بتوانند عکس‌های رادیولوژی را با کیفیت عالی برای بیمار در منزل انجام دهند.

رادیولوژی در منزل شامل چه خدماتی میباشد؟

رادیولوژی در منزل شامل خدمات عکس برداری از نواحی آسیب دیده بیمار می‌شود تا پزشک متخصص بتواند براحتی اقدام به عملیات لازم در جهت بهبود بیمار داشته باشد. خدمات رادیولوژی از اندام‌های آسیب دیده بدن عکس برداری لازم را انجام می‌دهد و در مرحله بعد کلیشه را به لابراتوار باز می‌گرداند تا با کیفیت دیجیتال چاپ شود و سپس گرافی‌ها برای بیمار بصورت فول اچ دی قابل چاپ می‌باشد که بیمار با داشتن این عکس ها می‌تواند به پزشک متخصص مراجعه کرده و سریع تر مشکل خود را حل کند. برای بیمارانی که دچار آسیب یا شکستگی شدند و توانایی رفتن به مراکز درمانی یا بیمارستان را ندارند، مرکز ندای سلامت خدماتی را ارائه کرده است که بیماران براحتی می‌توانند با یک تماس در هر ساعت از شبانه روز مشکل خود را با مشاوران ما در میان بگذارند و درخواست خدمات مورد نظر خود را بدهند.

 

برای دریافت مشاوره مربوط به انتخاب پزشک متخصص خدمات رادیولوژی در منزل میتوانید به‌صورت شبانه روزی 

با شماره : 28111066- 021 به‌صورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید

درخواست خدمات رادیولوژی

شما بعد از اینکه با مرکز ندای سلامت تماس گرفتید و درخواست پزشک متخصص برای انجام خدمات پزشکی را کردید، پزشکان متخصص پس از دریافت گزارش در جهت شرح حال و مشخصات بیمار به منزل یا محل قرار گیری بیمار در سریع‌ترین زمان ممکن مراجعه می‌کنند. پس از رسیدن و انجام دادن خدمات رادیولوژی برای قسمت های از اندام آسیب دیده بیمار در صورت در خواست بیمار عکس‌ها را به ایشان تحویل می‌دهند تا بیمار به پزشک متخصص مورد نظر مراجعه کنند اما در صورتی که بیمار توانایی مراجعه به پزشک متخصص مورد نظر را نداشت پزشکان متخصص ندای سلامت عکس ها را برای بیمارستان ارسال کرده تا بررسی شود و پاسخ برای بیمار ارسال شود.

برای تصویر برداری از بیماران ناتوان در منزل از تجهیزات رادیولوژی قابل حمل استفاده می‌شود. شما می توانید در مکان‌های مختلف مانند محل حادثه، اتاق بیمار، اتاق ریکاوری، بخش مراقبت‌های‌ویژه، بیمارستان‌های دورافتاده و حتی حیاط بیمارستان از این دستگاه‌ها استفاده کنید. چرخ‌های موجود در زیر این دستگاه امکان جابه جا کردن آن به مکان‌های دلخواه را فراهم می‌کند.

دستگاه‌های رادیولوژی به دو دسته تقسیم بندی می شوند: دستگاه‌های دستی (پرتابل) و دستگاه‌های سیار (موبایل)

  • دستگاه‌‌‌های رادیولوژی پرتابل

در مواقع عدم وجود اتاق رادیولوژی در زمان اورژانسی، گرفتن تصویر ‌X-Ray‌ توسط دستگاه رادیولوژی پرتابل امکان پذیر است. توان الکتریکی این دستگاه ‌ها نسبت به دستگاه های سیار پائین تر است.

  • دستگاه‌های سیار

دستگاه سیار باید به نحوی طراحی شده باشد که در فضای محدودی جا بگیرد یعنی قابلیت عبور از درگاه اتاق‌ها را داشته و بتوان آن را به کنار بستر بیمار برد.

 

 

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و مشخصات مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

Print

تعداد نمایش ها (9293)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x