دات نت نیوک
X

خدمات مشاوره در منزل

مشاوره روانشناسی در منزل

رتبه بندی این مطلب:
4.4

روانشناسی به چه معناست ؟

روانشناسی علمی است که با استفاده از روش‌های علمی و پژوهشی به نحوه عملکرد فرآیند‌های ذهنی میپردازد و به عبارت دیگر روانشناسی به رفتارهای روانی فرد می‌پردازد و شامل مباحثی مانند احساس، ادراک، تفکر، هوش، شخصیت، هیجان و انگیزش، حافظه و بسیاری از موارد درونی بدن انسان می‌باشد. شاید مفهوم روانشناسی برای افراد جامعه بدرستی تعریف نشده باشد و افراد از مشاوره گرفتن از روانشناس برای تغییر عملکرد در زندگی می‌گریزند. در واقع روانشناسی یکی از شاخه‌های علم تجربی میباشد که به شناسایی رفتارهای انسانی می‌پردازد.

امروزه به دلیل افزایش مشکلات و کارهای روزمره بین تمام افراد فشارهای روانی و اعصاب افزایش یافته است و برای بهبود اینگونه افراد نیاز به مشاوره روانشناسی می‌باشد تا بتواند به خوبی بیمار را درک کرده و بهترین راه حل را به معرفی کند.در بسیاری از موارد ممکن است که این مشکلات کوچک و پیش پا افتاده باشد و با بی توجهی به آنها باعث بروز مشکلات جدی در فرد می‌شود. هنگام احساس چنین مواردی شما میتوانید براحتی با یک مشاور در تماس باشید و با استفاده از تکنیک‌های درمانی که به شما آموزش داده خواهد شد بتوانید مشکل خود را بررسی و حل کنید.

برای دریافت مشاوره مربوط به انتخاب مشاوره روانشناسی در منزل میتوانید به صورت شبانه روزی

با شماره : 28111066-021 به صورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید

 

بهترین روانشناس چه معیارهایی دارد؟

روانشناس شما باید شخص مطمئنی باشد که شما با حرف زدن با او احساس آرامش و امنیت داشته باشید. روانشناس باید بطور دقیق به صحبت های شما گوش کند و بدون اینکه قضاوتی روی شما بکند قابلیت درک کردن شما را داشته باشد و بهترین راه حل های موجود را به شما پیشنهاد کند. روانشناسان ندای سلامت میتوانند در همه زمینه‌های مربوطه به شما مشاوره‌های لازم را به صورت غیر حضوری بدهند. البته افرادی وجود دارند که صلاحیت برای در میان گذاشتن مسائل زندگی و مشکل شما را ندارند پس باید دقت کنید که مشاوره را با چه کسانی انجام می‌دهید.

روانشناس باید با افراد ناتوان که قابلیت تصمیم گیری در برابر بعضی از مشکلات در زندگی را ندارند کمک کند ولی بیشتر مردم فکر می‌کنند که فقط افرادی که دارای اختلالات روحی و روانی هستند با مشاوره و روانشناس سروکار دارند اما باید بگوییم که این فکر کاملا اشتباه است و مشاور هم مانند یک دوست می‌تواند راهنمایی ها و تجربیات خود را به شما منتقل کند. چرا که روانشناس با همه جنبه‌های زندگی انسان ارتباط دارد. به همان اندازه که جامعه پیچیده تر شده، روانشناسی هم به صورت روزافزونی نقش مهمتر و تاثیرگذارتری در حل مسایل آدمی بازی کرده است. به اعتقاد بسیاری از روانشناسان، روانشناسی« علم رفتار » است و روانشناس به مطالعه علمی رفتار می‌پردازد. در این تعریف، رفتار شامل تمامی اعمال قابل مشاهده از قبیل حرکات، گفتار، تغییرات فیزیولوژیکی و حتی فرایندهایی که حاصل استنباط هستند، همچون تفکر و رویا می‌باشد. روانشناسان بالینی و مشاوران، با استفاده از اصول و تکنیک‌های روانشناختی و فنون روان درمانی، به دنبال تغییر، اصلاح و درمان مشکلات عاطفی و رفتاری هستند. علاوه بر این روان درمانگر به دنبال تقویت، رشد و تکامل جنبه های سالم و مثبت شخصیت می‌باشد. اصل اساسی در روان درمانی، رابطه عاطفی و انسانی است که بیمار و متخصص با یکدیگر برقرار می‌کنند. در جریان این رابطه بیمار تجارب و رفتارهای جدیدی فرا می‌گیرد که او را در برطرف کردن مشکلات و سازگاری با محیطش کمک می‌کند.

مرکز ندای سلامت با مجوز رسمی در تمام زمینه‌های مشاوره آماده پاسخگویی از طرف بیماران می‌باشد و شما لازم نیست برای گرفتن مشاوره مقدار زیادی از وقت و هزینه‌ی خود را برای ای کار به هدر بدهید فقط کافیست در هر ساعت از شبانه روز با شماره‌های ندای سلامت تماس بگیرید و یا روانشناس متخصص را به منزل بیاورید که البته این روش به شما احساس امنیت و رضایتمندی می‌دهد.

 

 شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و مشخصات مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

 

Print

تعداد نمایش ها (8367)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x