دات نت نیوک
X

خدمات پرستاری از بیمار در منزل

پرستاری از بیماران پارکینسون در منزل

رتبه بندی این مطلب:
5.0

متخصص و پرستار بیماران پارکینسون بسیار وظایف و مسئولیت‌های سختی دارد. پرستار پارکینسون یک متخصص است که مهارت‌های اساسی رهبری بالینی، آگاهی پژوهشی، توسعه دانش پرستاری، دادن مشاوره و ارزیابی مراقبت در زمره‌ی وظایف او هستند. این نوع مشاوره و پشتیبانی حرفه‌ای برای افراد پارکینسون بسیار ارزشمند است. پرستارانی که می‌توانند وضعیت پیشرفت بیماری را کنترل کنند و توصیه‌هایی در مورد داروهایی که احتمال بروز عوارض شدید یا عوارض جانبی را دارند، نیز مفید هستند.
پرستاران پارکینسون به دلیل  لرزش های حاصل از این بیماری عصبی و تنظیم دارو برای مدیریت علائم آن نقش مهمی در مراقبت از افراد مبتلا ایفا می کنند. بیماری پارکینسون می تواند وضعیت افرادی را که این بیماری درآن ها پیشرفت می کند را آسیب پذیرتر کند و به عنوان افرادی که برای مدت طولانی زندگی می کنند، تغییرات بالینی در این گروه از بیمار بارز تر است. تجویز مکمل در حال حاضر به طور گسترده ای برای بیماران مبتلا به پارکینسون استفاده می شود. بنابراین خدمات پرستاری به خصوص پرستار در منزل بیماری پارکینسون خدمتی بیمار محور و مقرون به صرفه را تضمین می کند و توانایی ارائه بخش های کامل مراقبت، که نشان دهنده نقش گسترده پرستار کارآزموده است را نشان می دهد.
هنگامی که شما از یک فرد مبتلا به بیماری پارکینسون مراقب می کنید، برخی روزها باید به او در انجام کارهای روزانه کمک کنید. روزهای دیگر شما فقط باید به او زمان بدهید تا کارهایش را انجام دهد. چک لیست زیر می تواند زندگی را هم برای بیمار و هم پرستار منزل آسان کند.

 

برای دریافت مشاوره مربوط به انتخاب پرستار متخصص یا خدمات دیگر این مرکز میتوانید به‌صورت شبانه روزی 

با شماره : 28111066021 به صورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید


 

مشاوره برای مراقبت پرستاری بیماری پارکینسون

افراد مبتلا به پارکینسون نیازهای مراقبتی خاص خود را دارند مهمتر از همه این است که داروها را در هر زمان و به موقع بایستی دریافت کنند. پرستاری که خدمات پرستاری برای بیمار پارکینسون ارائه می دهد باید از وضعیت “روشن / خاموش” آگاه باشد. این وضعیت به موقعیتی اطلاق می شود که در خلال آن زمانی که داروهای بیمار پارکینسون اثر می‌کند و علائم تحت کنترل هستند، آن ها در وضعیت “روشن” هستند.
اما اگر در وضعیت “خاموش” باشند، کنترل علائم آن ها آسان نیست. برخی ممکن است به طور کامل قادر به حرکت نباشند بیماران پارکینسون می توانند از وضعیت ” روشن ” به “خاموش” سریع تغییر کنند. پارکینسون در بیماران ممکن است از ساعت به ساعت و روز به روز متفاوت باشد و همچنین در بین بیماران از فردی به فردی دیگر متفاوت است. میزان کمک و حمایت مورد نیاز آن ها نیز متفاوت است. پرستاری که عهده دار خدمات پرستاری در منزل برای بیمار پارکینسون است باید به دقت به صحبت خود بیمار و خانواده او گوش کند تا بداند چه شرایطی بیمار را تحت تاثیر قرار می دهد.
پرستار بیمار پارکینسون باید اطمینان حاصل کند که بیمار دسترسی به رژیم متنوع و متعادل دارد؛ پرستاران باید هرگونه مشکل بلع یا حرکتی را که ممکن است به سوء تغذیه منجر شود، در نظر بگیرند. پرستار همچنین بایستی به یاد داشته باشد که ممکن است زمان پاسخ دادن به سوال وی از طرف بیمار طولانی باشد، اما این به این معنا نیست که بیمار نمی شنود و  یا درک نمی کند.

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و مشخصات مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

Print

تعداد نمایش ها (4150)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x