دات نت نیوک
X

خدمات پرستاری از کودک در منزل

خدمات نگهداری و مراقبت از کودک و نوزاد در منزل

رتبه بندی این مطلب:
5.0

همانطور که می‌دانید در دنیای امروزی اطمینان افراد به طرف مقابل کم شده و به راحتی نمی‌توانند کودک خود را به دست افراد غریبه بسپارند به همین دلیل یا از انجام این کار منصرف می‌شوند و یا کودک خود را به اعضای فامیل یا دوست و آشنا می‌سپارند. پیدا کردن فردی که قابل اطمینان باشد و بتوان از او به عنوان پرستار خصوصی کودک استفاده کرد بسیار کم شده. برای پیدا کردن پرستار خصوصی لازم است از مرکز نگهداری از کودک که دارای مجوز رسمی باشد اقدام کنید. مرکز پرستاری ندای سلامت با سالها تجربه در زمینه خدمات بالینی در منزل این افتخار را دارد تا از بیمار، کودک و سالمند شما در منزل مراقبت و نگهداری کند. 


اکثر خدماتی که برای اوایل دوران کودکی ارائه می شوند، در روزهای کاری هفته از ساعت 6 صبح تا 6 عصر فعال هستند، همچنین تحقیقات اخیر نشان داده است که تعداد افرادی که ساعات کاری غیر استاندارد دارند در حال افزایش است و بیش از یک سوم مردم اضافه کاری دارند، با تقریبا 60 درصد از کارمندان و کارگران که در مورد زمان شروع و پایان کار خود نمی توانند با اطمینان اظهار نظر کنند! این بدان معناست که معمولا والدین بیشتر زمان شبانه روز را در محل کار هستند و نمی‌توانند از فرزند خود به خوبی مراقبت و نگهداری کنند به همین دلیل نیاز است فردی به عنوان پرستار خصوصی کودک در منزل خود شما از او مراقبت و نگهداری کند تا شما علاوه بر رسیدگی به کارهای بیرون منزل بتوانید کودک خود را به پرستار خصوصی قابل اطمینان بسپارید. 

 

برای دریافت مشاوره های مربوط به انتخاب پرستار کودک می‌توانید به صورت شبانه روزی

با شماره : 28111066-021 تماس حاصل فرمایید و رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

بسیاری از والدین بر این باوراند که نگهداری کودک در محیط مهد کودک بهترین گزینه است اما شاید برای اکثر بچه‌ها این فکر خوبی نباشد و آنها از محیط خانه دور بمانند و احساس غریبی داشته باشند. مراکز مراقبت روزانه از کودک (مهدکودک) - بسیاری از مراکز مراقبتی روزانه، انعطاف پذیر تر از مراکز مراقبتی هستند که ساعت های زیادی در روز فعال هستند. این مراکز با کیفیت بوده و آموزش و خدمات مراقبتی آنها برای کودکان از شش هفته تا 12 ساله در نظر گرفته شده است.
مراقبت روزانه (با ساعت های طولانی تر) - تعداد مراکز مراقبتی روزانه، که ساعات مراقبت از کودک را زیاد کرده اند، رو به افزایش است، (اگر چه احتمال اینکه خدمات مراقبت از کودک بصورت شبانه ارائه دهند، کم است) و این یکی از گزینه های بسیار عالی برای خانواده هایی است که ساعات کاری استاندارد ندارند. اما شاید نتوان محیط و افرادی که با کودک شما در ارتباط هستند را تحت نظر گرفت.

 

نگهداری و مراقبت از کودکان ممکن است بر عوامل زیر تاثیر گذار باشد:

خانواده ای که یکی از پدر یا مادر یا هر دو بیماری مزمن یا معلولیت داشته باشند.
خانواده ای که در آن یک یا چند کودک بیماری مزمن یا معلولیت داشته باشند.
خانواده هایی که در بخش های روستایی و یا دور افتاده استرالیا زندگی می کنند.
خانواده هایی که در آن پدر یا مادر یا هر دو، ساعات کار غیر استاندارد و یا کار شیفتی انجام می دهند.
خانواده هایی که سه کودک یا بیشتر، زیر سن مدرسه دارند.
خانواده هایی که سه کودک یا بیشتر، بصورت همزمان متولد شده باشند.

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را از ما درخواست کنید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

Print

تعداد نمایش ها (3088)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x