دات نت نیوک
X

خدمات پرستاری از کودک در منزل

شرایط تعویض پرستار خصوصی کودک

رتبه بندی این مطلب:
5.0

تعویض پرستار خصوصی ممکن است به هر دلایلی برای اکثر خانواده‌ها پیش بیاید. امروزه اطمینان به فردی که در منزل از کودک شما مراقبت کند کار ساده ای نیست و اکثر خانواده‌ها مجبورند از آشنا یا فامیل بخواهند کودک آنها را نگه دارد. در این روش معمولا والدین بعد چند وقت باید فکر جدیدی کنند زیرا نمی‌خواهند برای آشنا یا فامیل دردسر درست کنند بنابراین مجبور می‌شوند کار را رها کرده و یا کودک را در مهدکودک نگهداری کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با شرایط تعویض پرستار خصوصی آشنا کنیم و بگوییم چه عواملی به عوض کردن پرستار خصوصی کودک بستگی دارد.

1. چرا کودک با دیدن پرستار خصوصی احساس خوبی ندارد؟

کودک برای برقراری و ارتباط با پرستار خصوصی به زمان نیاز دارد تا دقیق رفتار پرستار را در نظر بگیرد و با دنیای کودکانه خود او را بشناسد. در ابتدا ممکن است کودک گریه کند، بداخلاقی کند یا رفتارهای پرخاشگرانه نشان بدهد. این رفتارهای کودک طبیعی است اما اگر با گذشت زمان هنوز هم کودک ترسان و غمگین است، بهتر است بررسی های لازم را انجام دهید. پرستار کودک هیچوقت نمی تواند جای والدین کودک را بگیرد اما کودک نیاز دارد با پرستار احساس راحتی کند. شاید پرستار و کودک ارتباط نزدیک برقرار نکرده باشند یا پرستار نتوانسته باشد راحتی و آرامشی که کودک نیاز دارد را برایش فراهم کند. پرستاری از کودک نیز مانند بسیاری از روابط انسانی، نیازمند داشتن زمینه ارتباطی است.

2. باید درخواست پرستار خصوصی کودک را در نظر گرفت

شما حتی اگر در طول روز منزل نباشید و پرستار خصوصی با کودک تنها باشد، باید شرایط را زیر نظر داشته باشید و از پرستار بخواهید هر لحظه به شما گزارش دهد. وقتی به منزل برمی گردید باید نسبت به شنیدن جزئیات روزی که کودک گذرانده است مشتاق باشید. اگر پرستار خصوصی کودک علاقه ای به بیان آن ندارد می‌تواند نشان دهنده این باشد که پرستار کودک در برقراری ارتباط ضعیف است.

برای دریافت مشاوره های مربوط به انتخاب پرستار کودک می‌توانید به صورت شبانه روزی

با شماره : 28111066-021 تماس حاصل فرمایید و رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

3. پرستار خصوصی کودک باید در هر شرایطی مراقب کودک باشد

پرستار خصوصی باید از کودک مراقبت کند و هر لحظه که کودک درحال بازی کردن است بتواند از بروز هرگونه حادثه ای برای کودک جلوگیری کند. در صورت وجود جراحات در بدن کودک، ممکن است پرستار کودک بدون اینکه حواسش به کودک باشد او را هنگام بازی رها می کند.

4. انتقاد پرستار خصوصی کودک از روش‌های تربیتی شما

پرستار خصوصی کودک ممکن است از روش‌های تربیتی فرزند شما ایراد بگیرد و بگوید که با روش خودش این کار را انجام می‌دهد.  اما اگر احساس کنید در موارد اساسی مربوط به کودک مانند تغذیه،خواب کودک  و امنیت هم عقیده نیستید، این رابطه ممکن است مدت زیادی دوام پیدا نکند.

5. پرستار خصوصی پیدا کنید که می‌دانید قابل اطمینان است

پرستاری را پیدا کنید که می دانید به شغلش پایبند است و به نیازهای شما نیز اهمیت می دهد. دیر رسیدن و غیبت های غیرموجه می توانند نشان دهنده این باشند که پرستار کودک در مسائل دیگر هم غیرقابل اعتماد است.

6. آراسته و تمیز نگه داشتن کودک

بچه‌ها ممکن است بعد از بازی کردن یا غذا خوردن کثیف شوند. پرستار خصوصی کودک وظیفه دارد تا کودک را همیشه آراسته نگه دارد و اگر پرستار کودک نمی تواند مراقبت های اولیه را انجام دهد ممکن است نشانه این باشد که قادر به برطرف کردن نیازهای اساسی کودک نیست.

7. علائم را در کودک خود در نظر بگیرید

اگر کودک بعد از یک روز که شما به خانه برمیگردید خواب آلود است و یا احساس گرسنگی دارد باید بفهمید که مشکل از کجاست این می تواند یک علامت خطر باشد. احتمالا پرستار برنامه خواب و تغذیه وی را به درستی اجرا نمیکند.

8. سعی کنید تمام موارد و وظایف پرستار خصوصی کودک را روز اول به او بگویید

در رفتارهایتان مرز بین صمیمیت و جدیت را حفظ کنید. در تصمیم گیری های خود پایدار باشید. اگر پایدار نباشید و اجازه دهید که پرستار فراتر از قراردادتان عمل کند ، بعد از آن باید خود را برای یک وضعیت دشوار آماده کنید.

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را از ما درخواست کنید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.
Print

تعداد نمایش ها (3436)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x