دات نت نیوک
X

خدمات پرستاری از کودک در منزل

عوامل تاثیر گذار در قیمت پرستار خصوصی کودک در منزل

رتبه بندی این مطلب:
3.5

قیمت پرستار خصوصی در منزل به عوامل زیادی بستگی دارد که ممکن است با هر عواملی این نرخ افزایش یا کاهش داشته باشد. تعرفه خدمات پرستار خصوصی در منزل توسط شورای عالی بیمه و خدمات درمانی تعیین می‌شود. این تعرفه‌ها به مراکزی که دارای مجوز رسمی هستند ابلاغ می‌شود. شاید به این فکر کنید که استخدام پرستار خصوصی کودک در منزل هزینه بالایی دارد و ممکن است از پس این هزینه‌ها بر نیایید، اما باید بدانید چه عواملی باعث بالا رفتن این هزینه شده است و چگونه می‌توان آن را کاهش داد. ابتدا شما باید لیستی از وظایف پرستار خصوصی کودک در منزل تهیه کنید و مشخص کنید از پرستار خصوصی چه انتظاراتی دارید تا بتوانید بر اساس نیاز، یک پرستار خصوصی کم هزینه استخدام کنید. 

دستمزد پرستار خصوصی کودک در منزل چقدر است؟

دستمزد پرستار خصوصی کودک در منزل با توجه به محل سکونت و یا کیفیت کار و پرستاران خصوصی مرکزی که شما درخواست می‌کنید، متغییر است و ممکن است تفاوت زیادی باهم داشته باشد. همچنین بررسی های انجام شده توسط سازمان بین المللی پرستاری از کودک، حقوق متوسط و قیمت پرستار خصوصی کودک در منزل برای نوزادان بیشتر از کودکان است. 
برای حقوق پرستار خصوصی کودک قیمت مشخصی در ماه تعیین می‌شود. در صورتی که والدین به زمان های بیشتری برای مراقبت احتیاج داشته باشند این ساعت ها به عنوان اضافه کاری برای پرستار خصوصی کودک در نظر گرفته می‌شوند. در برخی موارد  پرستار کودک دستمزد خود را به صورت ساعتی، هفتگی و در برخی موارد ماهانه دریافت می‌کند. هم چنین والدین بهتر است مبلغی را برای پاداش سالیانه پرستار خصوصی کودک در نظر بگیرد.

برای دریافت مشاوره های مربوط به انتخاب پرستار کودک می‌توانید به صورت شبانه روزی

با شماره : 28111066-021 تماس حاصل فرمایید و رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.


چه عواملی بر قیمت پرستار خصوصی در منزل تاثیر دارد؟

به این نکته توجه کنید که در همه کشورها پرستاری از کودک در منزل ، برای کارفرمایان هزینه هایی مانند مالیات را در پی دارد. والدین تلاش می کنند با دادن مبلغی به پرستار کودک این هزینه ها را پرداخت نکنند. پیش رفتن به این روش ممکن است باعث  لغو پروانه پرستار کودک شود. والدین کودک نیز ممکن است به دلیل رعایت نکردن اصول بیمه ای جریمه شوند. بنابراین همیشه  بهترین روش استخدام پرستار کودک از طریق مراکز پرستاری می باشد. در این صورت مسائل بیمه ای و مالیات بر عهده مرکز خواهد بود.

هنگامی که کودک بیمار است، پرستار خصوصی چه وظایفی دارد؟

قیمت پرستار خصوصی کودک در منزل همانطور که گفتیم به عوامل زیادی بستگی دارد که مهم ترین آنها، وضعیت جسمی کودک می‌باشد. همانطور که می دانید مراقبت از این دسته کودکان مشکل تر از نگهداری از کودکان سالم است. مراقبت از کودک بیمار  در منزل نیازمند ارائه برخی خدمات بهداشتی به کودک می باشد. مراقب کودک باید دوره های نگهداری از فرد (یا کودک ) بیمار را گذرانده باشد. تا در مواقع ضروری بتواند به کودک کمک کند. حقوق پرستار کودک در این شرایط افزایش خواهد یافت.

وظایف پرستار کودک در منزل نسبت به کودک بیمار به شرح زیر است :

دارو دادن به کودک بیمار
بررسی نشانه های حیاتی بیمار
کمک به حرکت کودک بیمار
یادداشت برداری از شرح حال وضعیت کودک بیمار
همکاری با پزشک معالج در بهبود سریعتر بیمار
طبخ غذا های مفید و مقوی و غذا دادن به کودک
همراهی بیمار در بیمارستان یا مطب پزشک
پانسمان کودک در صورت نیاز و…
 

سوالاتی برای تایین حقوق پرستار خصوصی در منزل:

 پرستار کودک قرار است از چند بچه در منزل شما مراقبت کند ؟
پرستار کودک در کنار مراقبت از کودک چه وظایف و مسئولیت های دیگری دارد ؟
میزان سابقه و تجربه پرستار کودک در زمینه نگهداری از کودک چه میزان است ؟
آیا پرستار کودک مدرک تحصیلی مرتبطه و یا گواهینامه معتبر پرستاری از کودک در منزل دارا می باشد؟
پرستار کودک چه مدت زمانی را در منزل شما از کودک نگهداری می کند ؟

 

 

شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را از ما درخواست کنید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

Print

تعداد نمایش ها (2440)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x