دات نت نیوک
X

خدمات پزشک در منزل

ویزیت پزشک کودک در منزل

رتبه بندی این مطلب:
3.9

کودکان در دنیای امروزی بیشتر در معرض خطر هستند و مراقبت از آنها جز اصلی ترین وظایف پدرها و مادرها می‌باشد. اما در بعضی از مواقع به دلیل بی‌تجربه بودن آنها کودکان ممکن است دچار بیماری‌های خطرناک شوند که گاه جبران ناپذیر خواهد بود. خانواده‌ها در چنین شرایطی نیاز به یک پزشک متخصص دارند که شرایط آنها را درک کند اما اصلا جای نگرانی نیست شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت تماس بگیرید و مشکل کودک خود را با آنها در میان بگذارید تا در سریع ترین زمان ممکن پزشک کودکان در منزل حضور داشته باشد. همچنین پزشک کودک باید قابلیت‌هایی مانند تشخیص و نحوه درمان بیماری کودک را داشته باشد و بتواند در شرایط بحرانی تصمیم مناسب را بگیرد.

برای دریافت مشاوره مربوط به انتخاب پزشک کودک در منزل میتوانید به‌صورت شبانه روزی

با شماره : 28111066-021 تماس حاصل فرمایید و به‌صورت رایگان از مشاوران ما راهنمایی بگیرید

 

بیشتر بیماری‌هایی که ممکن است کودک شما دچار آن شود

1.    تشنج در نوزادان

طی یک فعالیت الکتریکی غیر طبیعی سلول‌های مغزی دچار مختل می‌شود و سیگنال‌های الکتریکی معمولی مغز را متوقف می‌کند. کودکان ممکن است بر اثر آسیب‌های هنگام تولد دچار چنین بیماری شوند و یا اختلالات مادرزادی عامل اصلی بروز این بیماری بین کودکان می‌باشد. همچنین عدم رسیدگی به وضعیت کودکان و مراقب نبودن از آنها باعث می‌شود کودک دچار تب و لرز شدید شده و همین دلیل گاهی موجب مرگ کودک نیز می‌شود.

2.    زردی

یرقان یا زردی یکی از شایع ترین بیماری‌های رایج بین کودکان می‌باشد که عدم توجه به این بیماری مشکلات بسیاری را برای خانواده و کودک به ارمغان میاورد. یرقان به زرد شدن پوست و سفیدی چشم‌ها گفته می‌شود که در اثر بیش از حد بودن مقدار بیلی روبین در خون ایجاد می‌شود. معمولا برای درمان این بیماری در کودکان باید کودک را به بیمارستان بیاورید ولی مرکز ندای سلامت با داشتن امکانات در این زمینه می‌تواند به بهبود فرزند شما کمک بسیاری کرده باشد.

3.    اختلال رشد کودک و نوزاد

در بعضی مواقع ممکن است نوزادان روند رشد خوبی را نداشته باشند و همانطور که می‌دانید کودکان در هنگام تولد تا 5 سالگی باید طی یک روند استاندارد میزان رشد داشته باشند اما ممکن است کودک شما در این زمان از روند رشد بیشتر یا کمتر رشد کند و دچار بیماری‌های خطرناک برای کودک شما شود. شما ممکن است قابلیت تشخیص روند رشد کودک خود را نداشته باشید به همین دلیل نیاز به پزشک کودکان دارید  که با یک تماس می‌توانید پزشک کودک را در منزل درخواست کنید.

4.    اختلالات مغز و اعصاب در کودکان

اختلال مغز و اعصاب به هرگونه وضعیتی که باعث اختلال عملکرد در بخشی از مغز یا سیستم  عصبی باشد و منجر به علائم جسمی یا روانی شود، گفته می‌شود. از آنجایی که مغز تقریباً همه چیز را کنترل می‌کند، هنگامی که مشکلی در آن ایجاد شود، اغلب جدی بوده و می‌تواند بر بسیاری از بخش‌های بدن تاثیر بگذارد. بیماری‌های ارثی، اختلالات مغزی مرتبط با بیماری‌های روانی و آسیب سر همگی می‌توانند بر نحوه‌ی کار مغز اثر گذاشته و فعالیت ‌های روزانه‌ی سایر اعضای بدن را مختل کنند.همچنین برای نگهداری کودکانی که این مشکل را دارند نیازمند پرستار مخصوص کودکان اعصاب و روان می‌باشد که توانایی نگهداری از این کودکان را داشته باشد.

5.    مشکلات ارتوپد

آرتروز نوعی بیماری است که یاعث گرفتگی و درد مفصل می‌شود. مفاصل به نقاطی که دو استخوان را به هم متصل می‌کند و باعث راه رفتن می‌شود. ممکن است فکر کنید درد مفصل برای افراد مسن اتفاق میوفتد اما کودکانی هستند که امروزه به این بیماری دچار شده اند. هنوز عامل بروز چنین بیماری در کودکان مشخص نشده است و شاید از عوامل محیطی یا ویروس‌های جدید باشد. شما میتوانید با انجام حرکات فیزیوتراپی برای کودکان به روند بهبود آنها کمک کنید و تنها کافیست با یک تماس درخواست پزشک فیزیوتراپ در منزل را بدهید یا در مواقع ضروری درخواست پزشک کودکان در منزل را بدهید.


شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ندای سلامت با شماره 28111066-021 تماس بگیرید و مشخصات مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید.

 

 

 

 

 

Print

تعداد نمایش ها (7340)/نظرات (0)

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x